Alla inlägg under juli 2007

Av Bina - 23 juli 2007 18:34

Ska till gymmet nu, blir nog 11/2 timme iaf!! =)


Skriver lite mer nar jag kommer hem ikvall, nu ar jag bara sa sugen pa att trana.. hihi!! Trodde ni inte va =þ



Av Bina - 23 juli 2007 09:55

hihi.. Vi kommer komma hem den 7e December kl. 12.45 .. =))))))))


Bokade precis om varan hemresa.. Sa istallet foratt komma hem den 10e kommer vi 3 dagar tidigare! jipi!! =)


God morgon btw.. =)



Av Bina - 22 juli 2007 23:59

Nu har man blitt 22år också, inte föratt jag känner mig så mkt äldre.. =) Men iaf, på pappret är jag ett år äldre..


Vart en lugn och harmonisk dag.. Gick ur sängen vid 13- tiden (vår tid här) Åt lunch med Martin som kom hem idag med.. =)

Sedan tog jag en lång dusch, passade även på att göra rent badrummet innan jag duscha, riktigt skönt.. ! =)

Gjorde en faCE scrub med en Blue Lagoon prduct, sedan använde jag min Blue Laggon kräm, la en inpackning i håret.. Ja sen va det problemmet, hitta nått att ha på sig.. Martin undrade om jag hade haft problem eller om jag hade fått för mig att slänga allt jag hade med mig hit, hehe allt låg i sängen och endå sprang jag omkring i mina ljusrose mjukisar och en knallblå ginatricot t-shirt.. =)

Ni vet hur det är när inget passar, så blev mjukis kläder.. Men håret och sminket va iaf i ordning gjort..


Åt middag sen när han kom hem ifrån jobbet, tortellini med bacon,chmpinjioner,rödlök och grädde.. Mums mums=)

Till efterrätt blev det färska jordgubbar och hallon med Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie glass.. Mums!


Kollade även på Blind Dating=) Va en riktigt bra film.. Har därav titta på 3 filmer idag.. hihi, mysigt värre...



Gjort i ordning min gymväska tills imorgon också.. Ska gå till gymmet vid 16.30 sen kommer Martin och hämtar mig vid 18.. Så blir perfekt..


Nu är det natti natti som gäller, Bina trött..


Tack så hemskt mycket för alla goa gratulationer jag fått idag, har inga pengar kvar på mobilen så har därför ite kunnat svara på sms:en jag fått, men ett JÄTTE TACK!!! =)

Nu är nästa milstolpe på denna resa att Mamma, Yvonne och Felix kommer och hälsar på, den 16e Augusti.. Bara 25 dagar kvar! =))


Natti natti 

Av Bina - 22 juli 2007 18:57

Drack denna dryck som jag köpte i vår affär här.. MUMS..


Kan verkligen rekommendera Love Potion !!! 


MUMS MUMS MUMS..


Passion frukt, Blueberries och Jasmine..  

Av Bina - 22 juli 2007 15:20

Sett dessa två filmer nu, riktigt bra! Iof sig även de väldigt flickiga, men hallå.. Det får man faktiskt kolla på.. Riktigt bra tycker jag iaf!


Värda att se för er som inte har något bättre för sig..



Fått lite mer Gratulationer..


Jessica, tack så hemskt mycket för sms:et Älskar dig min absolut bästa vän.. =)


Kerstin, tack så hemskt mycket för ditt sms också=) Värmande så här på sin födelsedag!


 Evelina, tack så mycket, min bloggvän, hehe så man får kalla det! =)


Mormor slog också hon en liten plingiling.. Skönt att få höra alla näa och käras röster.. =) 



Har fortfarande inte tagit mig ur sängen.. Klockan är ju faktiskt bara 13.20 här på Island.. hihi Ligger och goser i sängen och gluttar film.. Nu ska jag ta en dusch och sedan ta mig en promenad föratt handla lite kött, till kvällen lyx middag.. Ska bli lite Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie glas också.. =) MUMS..


Martin kanske kommer hem på en lunch snart, hoppas!! 

Av Bina - 22 juli 2007 11:40

Lite Gratulationer so far.. =)


Svärmor Sue ringde igårkväll och sa Grattis i förskott!!! Mysigt att få lite samtal..


Från Isabelle i Shanghai Kina Land..

resedagboken.se 05.37

"GRATTIS GUMMAN!! Hoppas du får en underbar dag! Allt bra med er? Ledig idag antar jag.. Fira riktigt ordentligt å ät tårta! Hör du att jag sjunger för dig?!! massa pussar, kramar å ris!"

Aww I miss her..


Martin sjöng för mig imorse, fick ett paket, va en mugg, från Jamie Olivers Collection, super fin som det står Cutiee Pie på.. hihi, super fin. Nu har jag min egna mugg!


Morfar Jan & Mormor Evy i Malmö ringde och sa grattis alldeles nyss, till och med lilla katten Sessan pratade på som bara den i bakgrunden.. hihi..

 

Sofie, Matte & Liam har också vaknat! =) 

"Många grattiskramar till vår Islandsprinsessa!

Hurra hurra hurra från Sofie, Mattias och Liam. Ha en superbra dag:-)"

Saknar min lilla syssling, han bara växer och växer.. Saknar er också, Sofie & Matte... 


Sen har jag redan fått kort på posten ifrån Mamma, Mormor i Sthlm, Kerstin och Sue..  TACK! =)

Av Bina - 22 juli 2007 00:13

"Ja må mig lev, ja må mig leva.. " Tycker jag får lov att gratta mig själv föratt jag fyller faktiskt år i Swe nu, dock 2 timmar kvar tills jag fyller år här på Island..  Hoppas Migränen försvinner snart så jag kan få en bra dag, Ska nanna nu iaf, fyller ju egentligen inte år förens kl 10.56 Så är ett litet tag kvar! Men for now..  "Ja må mig leva, Ja må mig leva..." 22-års dagen

Av Bina - 22 juli 2007 00:12

Känner att jag är på väg att få en migrän attack.. Känns pyton, så ska gå och lägga mig nu, alldeles för dissigt föratt försöka vara vaken..


Hatar verkligen min migrän, kommer när jag minst vill.. Jaja, slut klagat Nattinatti! 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards