Alla inlägg under juli 2007

Av Bina - 29 juli 2007 17:03

Vi är tillbaka hemma i lägenheten nu, är HELT slut.. Skriver alldeles strax allt vad vi har gjort ville bara säga att jag lever så länge.. I´ll be back..

Av Bina - 27 juli 2007 16:27

Det blir nog en camping hur i helgen.. SLutar nu.. Sa blev nastan en full dag..


Ska lana Soffias talt och deras sovsackar sa ska vi nog rulla norrut, se vad som finns att se dar.. Nar vi enda ar pa Island sa ska man ju se allt, eller hur?

Sa ska se till att aka hem och packa lite sen ta vart pick och pack och rulla norrut..


Ladda Kameran och ta en massa fler bilder, sa blir nog inte sa manga inlagg i helgen, om vi nu tar en tur.. Vilket jag formodar! Tar ca 4 timmar att kora till Akureyri.. Vilket ar den andra storsta staden pa Island.. Antal invanare ar val typ som en lite by i SWE men har kallas det stad. hehe..


Vi far se..

Av Bina - 27 juli 2007 15:03

Det har spridit sig en epedmi pa vart hotell, sovandes amerikanare kallas den.. Gick ner till receptionen for att fixa en sak, nar jag gar fran hissarna mot repan moter jag en svarm av sovandes amerikaner.. Sittandes i baren, i lobbyn pa golvet overallt.. sovandes.. Ser inte direkt sa bra ut, hamnade i direkt chock over vad jag sett!


De hade kommit med ett tidigt flyg och incheck ar inte forens kl 14.. plus att vi hade ett fullbokat hotell igar sa ja, inte direkt alla som har checkat ut an... Behover inte gora det forens kl 12.. Sa nu ser dfet riktigt illa ut i receptions omradet, skulle aldrig kunnat ligga pa golvet i en recption pa ett fint hotell och sova ?!?!?!?


Eller ar det bara jag som "hotell manniska" som tycker sa, tycker det ser forjavligt ut!


Av Bina - 27 juli 2007 11:31

Som jag har jobbat denna vecka, har nu 7 timmars overtid pa mitt tillgodo konto.. =)

Behover darfor bara jobba 1 timme idasg.. Trodde jag ja !! =)

Kommer hit och Booking.com har mail trakasserat mig hela natten tydligen.. Inte bara en sak som ska uppdateras utan det mesta.. Datum dar vara priser ligger fel och dar mark-upen ar TOTALT messed up..

Sa sitter just nu och raknar pa olika rates.. Har gatt och blivit Revenue manager over en natt... hehe..

Sen ska allt raknas om till Euros och komma sa nara den islandska valutan som mojligt.. och jag sitter och tanker pa SEK.. jag ar riktigt snurrig i kolan just nu! =)


Tycker det iof sig ar skit kul, pa ren svenska =þ


Sa har mitt lilla projekt idag, dock ar det 20 grader ute och stralande solsken, sa borde egentligen jobba pa och komma harifran och vara med min pojkvan som ar ledig idag..  Men maste fa detta klart forst.. Sa pa med glasogon och satta fart ar vad jag ska gora nu!


Kaffe & Fredagsfika kl 10.. Har 20 min pa mig innan kontoret forvandlas till ett kacklande honshus.. Ar ju bara tjejer pa kontoret nu i semester tider.. Annars bara 3 killar.. Stackars dem! =þ

Av Bina - 26 juli 2007 23:56

Har precis kollat på ett nytt avsnitt av Despan.. hihi.. Så spännande.. Vet inte riktigt/kommer inte ihåg hur långt vi kommit i SWE men här är det bra, riktigt bra! =)


Ska nanna kudde nu, lite halv trött, men mest grining så är bäst att Nanna kudde så jag slipper grina ner resten av Island, Tycker inte riktigt att andra förtjänar att bli smittade av mig, så Natti natti. 

Av Bina - 26 juli 2007 22:36

Dessa två par skor, kunde bara visa bild på ett par, de andra är länkade..


Dessa underbara Pearl-Pumps från Vagabond är helt fantastiska.. VILL HA.. Fanns dock bara i storlek 39 & 40.. kostade bara 349:- på rean på hemsidan, vill ha vill ha vill ha.. Undra om man får något då?? Om man tjatar tillräckligt mycket?=)

Har storlek 41 i dessa i svart, men dock är de något stora så kan nog ha 40.. Värt att tänka på.. Älskar de svarta, har de nästan dagligen!!


Dessa här nedan på bilden är bara såååå söta, blev kär, kostar 249:- på dinsko.. Värt dessa pengar tror ja.. =)



Av Bina - 26 juli 2007 19:28

AR konstig i kroppen, sen har det vart samma antal besokare sen jag kollade imorse.. SKUMT! Borde den inte ha okat? Snart hemgang, bara ett kontrakt kvar att lasa och ratta.. Inte direkt bra tid for att sitta och lasa finstilta kontrakt (!!!) Men maste vara klart tills imorgon.. bara att forsatta.. =)

Av Bina - 26 juli 2007 13:42

Fick just ett mail ifran Nelly.se Min bikini ar antligen pa vag! JIHOOO!


Langtar efter den, den ar ju saa fin!

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards