Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Bina - 6 juli 2007 10:55

Jag är vaken, igår va det en fulldag.. Jobbade till 16, sen skulle jag och Sue ta bussen hem.. Hon tyckte inte det va allt för hemskt, nej inte jag heller första gången! =)


Vi åkte iväg till Smaralind föratt äta middag, blev på TGI´s Friday, MUMS! Blev en JackDaniels Burgare! Satan i gatan va den va god.. Länge sen man åt mat på det sättet! Riktigt nöjd var jag..


Sue´s första kommentar var, du har verkligen gått ner i vikt.. Det har jag nog, men ingenting man märker när man ser sig själv dagligen! =) Men tack tack, sånna kommentarer uppskattas ALLTID!


Fått en tidig födelsedags present, fyller år den 22a Juli.. Fick väskan ifrån Topshop! =)))))) Den coral färgade.. superfin.. Ska ta kort på den och lägga upp den imorgon..


Vi ska iväg nu ocg "göra" Island.. Så därför blir det ett snabbt inlägg, och blev inget igår för internet va nere när vi kom hem igår så kunde inte..



Ska till Smaralind imorgon, det är rea överallt!!! =) Heaven.. Sen fick jag ju dubbelt så mycket lön så ja, har ju lite pengar över..


Ska kolla Topshop, Zara, Vero Moda, Debenhams, Oasis, Karen Millen.. Ja ni ALLA affärer och sko affärer..


Nu är det frukost sen åker vi iväg så imorgon kommer det en massa fin fina bilder! Ha en super fredag!


Bless 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards