Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Bina - 2 juli 2007 22:06

Ska påbörjas nästa vecka.. Hade tänkt att det skulle börja idag, men nopp, eftersom jag nu ska jobba över ca 2½ timme per dag så är det inte så skönt att gå och träna kl 18.30 vrålhungrig och trött för att sedan gå och lägga sig klockan 21.30


Hinner ju inte med att leva då, Så därför blev det nästa vecka jag ska börja, men har påbörjat kosten.. Ingen jucie till frukosten, en kopp the och ett glas vatten.. Sen har vi alla fåt sportflaskor så dricker typ 3 liter vatten omdagarna nu (kan du tänka dig det Mamma??=)) Sen går jag ner till receptionen istället föratt ringa/maila.. Så det är nice..


Ska gå ner ca 15 kg..


Då min startvikt ligger runt 79kg (vet inte riktigt vart alla dessa kilon sitter men men, finfördelat säkert=))


Min målvikt ligger vid 65kg och neråt.. men när jag nått 68-70kg ska jag se till att jag ändrat livstsil och mår jag bra, ska jag se till att gå ner sakta..


Men har som mål tills jag kommer hem till Swe i December, men går det fortare gör det ingenting =) 

Av Bina - 2 juli 2007 22:02

Nu är man hemma igen.. va BARA 11 timmar på jobbet, som sagt ska jobb ain 8 tiimmar den här veckan så jag kan få vara ledig på fredag, så vi kan ut och se Island..

Alla blev i exstas idag när de skulle visa på en karta över island vart man skulle åka och vad man skulle se..


Jag bara skratta..


Som sagt fick min första lön/lönespec idag! Niceeee=) Nöjd kan man kalla mig!


Nån som vill följa med på en weekend til NY? Jag vill bara dit, så enkelt är det!

Skulle vara riktigt nice med en semester sen i december när vi kommer hem också, sen kan man ju faktiskt lägga undan lite pengar till boende och kläder och sånt viktigt till Jessicas & Björns Bröllop.. =)


Är trött nu... 


Av Bina - 2 juli 2007 15:53

Fick min lon idag.. Dubbelt sa mycket som jag hade raknat med.. WOW!! =)skrev for som overskrift Min forsta islandska lunch, I wish.. ar saaa hungrig!

Av Bina - 2 juli 2007 15:51

Alla data system, skrivareja det mesta vill inte fungera idag.. och sa har vi 2 deadlines idag med.. Hur ska man lyckas? Det ar fragan..


Ar hungrig som ett as ocksa.. Va LAMM lasagne till lunch, och at jag natt?? NNEJ!


Ska jobba over 2 timmar varje dag ocksa sa att jag kan va ledig pa fredag nar Sue kommit sa vi kan borja var resa runt Island pa fredag redan! =)




Av Bina - 2 juli 2007 08:30

Nu är man vaken igen.. Det sjukaste som kan hända hände när jag vakna..


Vaknade till och tänkte "Oj vad pigg jag är, klockan måste juh ringa snart, annars går jag upp iaf" Tar upp mobilen, öppnar luckan på mobilen och då går alarmet av, hehe Blev rädd men samtidigt va det sjukt!


Så nu är jag vaken och pigg, duschen väntar innan det blir jobbet!


Ingen buss idag, Martin skjutsar mig innan han kör sig själv till jobbet! Snällt! 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards