Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Bina - 8 juli 2007 22:22

Nu är det 309 nya bilder uppdaterade på min resedagbok..


Länk finns ner på höger sida av mina länkar..


Finns både frå igår och idag!


Gårdagens har inte alla laddat upp än, va så himla många!! =)

Men nu är alla uppladade.. Finns nog en massa tråkiga kort också.. men ja några kan nog passa =p 

Av Bina - 8 juli 2007 21:39

Finns någor i Reykjavik som heter Perlan, detta är 4 vattensisterner, som man byggt en byggnad till i mitten detta är en utsiktsplats och restaurang så vi kollade runt där och tog en fika i cafeterian! Helt ok! Lite dyrt bara...


Av Bina - 8 juli 2007 21:34

Idag har vi ätit Brunch också, WOW säger jag bara.. Alla som åker till Reykjavik måste äta den brunch!! Jag är helt amazed, iof sig är det lätt att få mig amazed när det kommer till mat, men wow..


Va typ en super fin buffe, med pilgrimsmusslor, tigerräkor, nybakatbröd, färskpotatis, lax i olika sorter.. Pateer och terriner.. Nygjorda amerikanska pannkakor..äggröra, bacon, prinskorvar.. lammfile, grönsakswok, lite olika varmarätter, lite olika sorters tillagad fisk,


sen ni.. världens godaste creme brulee.. =) Sen va de lite olika tårtor, inte riktigt i min smak, men fanns en super god blåbärsdessert med isländsk skyr, och sen det bästa våfflor med grädde och sylt! MUMS!


Vi ska nog äta middag snart, eller nja blir nog bara lite ost och kex för mig, ska man lyxa till det får man göra det ordentligt! =) Eller hur?

Av Bina - 8 juli 2007 21:30

Idag har vi gjort en massa, Men blandannat så va vi i Kringlan, så vi hittade en kostym till Martin, va den super fin också! =)


Vi köpte den på Tax Free, så blev totalt ca 1500:- för en kostym, helt ok tycker jag!!! 

Av Bina - 8 juli 2007 21:26

En massa kramar till min favvo chef, och vän!!!!


Njut!!


Du ska få en hårfärg när jag kommer hem, I know which one you want! =)


Massa Kramar 

Av Bina - 8 juli 2007 21:25

Idag fyller Matte år, 31år till och med.. Och detta firas på Cypern,


Hoppas du och resten av famijen får en toppen dag!!


Sofie, antar att det är du som läser detta så hälsa honom=) Ska skicka ett sms nu!!


Massa Kramar Sabina 

Av Bina - 8 juli 2007 13:03

Vi ska till Nordica Hotel, Våran största Competitor på Saga, och äta brunch..


Ska förbi inne i stan också.. Har hittat en leksak som barn på Island använder sig av fram tills de är två år.. ser ut som ben knotor från valar och så.. Så tänkte att lilla Belle skulle få ett sånt set.. Så ska kolla inne i stan..



Vill åka till Kringlan och shoppa kläder också.. =))))


Men det får jag nog inte.. Tror jag är underröstad.. Man har inte så mycket val..



Nu ska jga duscha, sen ska vi väl hitta på något! =)


Blessd 

Av Bina - 8 juli 2007 12:53

Hmm, filmen tycker inte jag va någo speciellt, väldigt Amerikaniserad film, och jag tycker inte att denna är värd att se för oss som lever utanför USA..


Vi har just diskuterat det här hemma, och jag är inte nöjd med vad de andra tycker.. DE tycker den va mycket bra och var en massa bra info..


Men vi vet redan vas om är bäst, vad vi kan göra BÄTTRE..


Jaja, är upprörd, och vet att jag inte tycker som alla asndra, visst Orkanen Katrina var hemskt, men det va översvämmningarna i England och övriga Europa också... Stormen Gudrun i Swe gjorde väldigt stora förluster..


Jag har uttalat mig, pratat av mig men är fortfarande inte nöjd.. 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards