Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Bina - 3 juli 2007 22:19

Nu har man kommit hem, hunnit ätit middag och lagt i en tvätt i tvättmaqskinen, men är trött..


Så blir inte längre än så här.. Hörs imorgon vänner, familj och trogna bloggvänner.. =) 

Av Bina - 3 juli 2007 08:52

Duschat är avklarat, nu är det bara sminka sig och fixa håret, men känns lugnt!


Har sånna konstiga drömmar om nätterna och har jätte svårt att somna vet inte riktigt vad det är.. Men när jag vaknar är jag helt slut.. Har drömt samma sak i 3 nätter nu, är som en tur genom en massa olika världar, är som små klipp som har satt ihop till en nattslångfilm..

Kommer blandanat ihåg hur jag i min dröm gick i genom alla mina  95 låtar på mobilen, och hur jag va tvungen att sjunga en bit av låten för att få gå vidare till nästa, sen är det på olika platser med alla jag känner och en massa annat folk! Skumt!

Vill inte drömma en massa, eller snarare orkar inte dröma en massa..


Hoppas denna dag fungerar bättre än igår.. Deadlines vi hade igår blev förflyttad tills idag på grund av att vi inte kunde skriva ut ifrån Fidelio, vilket vi måste kunna.. Enda chansen att få infon.. Så ja, håller tummarna, igår la hårddisken i vår kopieator av 2 ggr!?!?!?? Inte bara en utan två sjukt illa..


Men men, Nu kallar jobbet sakta men säkert.. Är väl hemma runt 19-19.30 ikväll med.. Är redan trött =p




Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards