Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Bina - 9 juli 2007 22:29

Pratade med Mamma idag! Hon sa att det kommer paket hela tiden =)


hehe Kan inte bero på att jag sitter på Island och shopparloss över postorder!! =) Helt underbart så idag har jag fått detta, snart borde mitt paket från HM komma också! Massa kläder åt Bina! 

Av Bina - 9 juli 2007 22:21

Såg denna först på Bambi´s Blogg och blev förälskad.. Kollade sedan in på Ellos.se men såg snabbt att den svarta är den för mig! =) Eftersom jag alltid har en massa färgade väskor och sånt, sen tycker jag om svart till vintern!


Så en sådann ska det bli =)


Ska bara helt totalt bestämma mig för vilken färg, Fyller ju faktiskt år snart så blir en födelsedags present till mig själv, Kommer ihåg hur myket jag vill ha men hur snål jag var när jag hittade min röda jacka, 999:- men har användt den till vartenda öre!!! =)


Sen behöver jag en kappa, något man alltid kan ha till framtiden!


Har jag övertalat mig själv nu? hehe Det hade jag gjort redan när jag bestämt mig för att blogga om denna kappa=) Den kostar ju bara 599:- inte alls farligt!


Som om någon undrar vad de kan ge mig i födelsedagspresent, Bidrag till Kappan! =)


Här nedan är kappan jag ska köpa och även den röda jackan som jag älskar!

Av Bina - 9 juli 2007 16:13

Undra hur man ska gora.. Som jag skrev nar jag fick mailet sa har jag blivit erbjuden att kopa biljetter till Swe's alla matcher i EM 2008, var med i utlottningen for FIFA! Och jag kan fa kopa dem..


Vill vill vill, men ja det blir ju ganska dyrt med hotell och allt.. Sen ska vi ju till Australien i borjan av Juli, hinner vi med allt? Skulle vara sa sjukt kul!

Av Bina - 9 juli 2007 16:12

fick ett mail ifran CSN, far nu 10% pa Nelly & Noel och det star inte hur lang giltighetstiden ar, sa det var en riktigt trevlig overaskning som damp ner i brevladan, eller ja mail ladan!! =)



Shoppa mer kanske? =)

Av Bina - 9 juli 2007 14:43

Finns det nagot som kan fa en att sakna Swe mer an en liten sot tjej pa 8 mander snart???

Nee tror inte det.. Kolla sjalva, http://persikan.bloggagratis.se


Hon ar min lilla gosiprinsessa.. Fastan jag tycker om att gosa med henne mer and vad hon tycker om att gosa med mig, men tycker om henne valdigt mycket enda! =)


Dock maste man jobba, och visst ar det har viktigt men alltsa dessa sota sma barn, Liam saknar jag en massa ocksa, min lilla syssling som bara vaxer och blir storre http://sofie1.bloggagratis.se


Mina sma alsklingar!


Men nu ska det jobbas vidare, och forhoppningsvis far man komma hem tidigt idag!  Hoppas!


Av Bina - 9 juli 2007 09:45

Precis 39 dagar har vi vart pa denna Ö idag.. Kanns konstigt, men tiden har gatt fort, ja iaf for mig er stackare dar hemma vet jag ingenting om=)

Nee men skamtosido, tiden har gatt fort, om 5 mander och 1 dag star vi dar pa Arlanda igen.. Kanns skont atttiden faktiskt gar fort..


Och ni som foljt mig har har antagligen markt att det har blivit en gladare Sabina ocksa, och de maste jag erkanna och faktiskt saga att jag ar gladare, men inte tillrackligt glad foratt bo har i restenav mitt liv, men det ar inte riktigt mitt problem, ar ju bara 5 manader kvar! =)


Nu sitter man iaf pa jobbet igen, kanns lite tungt for tyckte helgen har vart sa kort, men kan bero pa att man gjort sa himla mkt den har helgen..

Va riktigt segt att ga upp idag.. Det ar ett totalt tacke av moln ovanfor Island, gjorde det annu segare!

Sue ar pa vag till Blue Lagoon om en liten stund, tank om man hade haft den lyxen att kunna aka dit idag! =) Men sa ar inte fallet sa ar val bara att satta fart med arbetet!


Tog med mig brod hemifran idag, Sue kopte med sig Fazers Ragform den osotade, MUMS! Mitt favvo brod nu for tiden, sa ska ata det med lite kiwi och apelsinklyftor och en kopp the till frukost, ska bara vanta in Soffia som kommer vid 9.00 lite roligare med sallskap! Oj vad langt det blev men nu ska jag borja jobba!


Hoppas ni har en toppen dag hemma i Swe, aterkommer senare!

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards