Alla inlägg den 11 juli 2007

Av Bina - 11 juli 2007 23:16

Sov ska jag göra strax, kollat på Uggly Betty, sista avsnittet för denna säsong.. Lite segt..


Är Top Model nu, men ja Martin vill se på Little Britian eller vad det heter, riktigt sjukt program, och jag tycker inter om den sorts humoren.. Så ja här sitter jag..

Imorgon är det Despan här, längtar.. Vi funderar även att gå på BIO imorgon, Die Hard 4.0 Är riktigt sugen på att se den..


Pratat med både Morfar & Mamma idag, härligt att få prata svenska med någon annan än Martin.. =)


Blir mycket Engelska hela dagarna.. Vissa saker kan jag inte ens förklara på svenska för jag kommer bara på det engelska ordet, känns riktigt skumt att det är så.. Men det är vä så livet är som "utlandssvensk"..


Nog med funderingar, sängen som gäller, TRÖTT!! 

Av Bina - 11 juli 2007 20:50

Dessa in förskaffades i Måndags=) Är riktigt nöjd, ska fixa till lite med tubtopen, men nått som görs senare! Den funkar verkligen som den är..


Halsbandet tycer jag verkligen om... Topshop.. =) 

Av Bina - 11 juli 2007 11:01

Nu sitter man har igen, vart pa jobbet lite over en timme.. Har just kommit underfund idag med att hungern gar over efter ett tag, va jatte hungrig nar jag kom klockan 7.40 men nu ar jag inte hungrig alls, men det ar enda frukost snart sa ska ata mitt ragbrod en kiwi och lite apelsin! =)


Kanske dricka en kopp varm choklad ocksa.. Ar alltid lite gott istallet for att trottna pa mitt Rooibos Vanilj the.. Dock ar theet riktigt smaskigt men som sagt man vill inte trottna..


Har hunnit gjort klart del ett av dagens uppgifter, kanns som om man far mest gjort tills frukostrasten, sen kommer alla manniskor in pa kontoret och alla pratar och gar runt till varandra, enda jobbiga med att sistta i ett kontorslandskap, jag tappar bort min koncentration.. =) Far borja jaga ratt pa dne nar den ar borta..


Har blitt en hejjare pa att gora bra excel sheets layouter och med alla formler, kanns riktigt skont att fa tillampa alla konstiga formler man bara skrattde at nar man larde sig dem under host terminen med Janne B! Sa det ar bra..


Hade jatte svart att somna igar, vet inte va det va, sen blir man stressad over att man inte ska fa hinna sova natt, men inte gar det battre att somna da heller.. Skumma vi manniskor ar..


Dags for dagens forsta mal! MAT!!! =)

Av Bina - 11 juli 2007 00:13

Ja ni gjordes en hel del efter jag skrev sist. Först åt dets middag, rester, men va gott endå=) Sen blev det en tur till Lyf og Heilsa, köpte hårfärg.. Där frågade jag även om en läkare där jag kunde ta blodprov då jag har en underfunktion i skörldskörteln som jag behööver kolla eftersom jag inte fått min medicin än, man går upp i vikt, tappar hår och är allmänt trött konstannt!


Så efter det åkte vi till doktorn, förklarade allting så fint på engelska, sen sa han efter mitt prat i 5 min, "Ja så du pratat Svenska, jag med, jag läste på läkarlinjen i Sverige" Hmm.. Segt! Men jo visst jag pratar svenska.. Så han förklarade för mig vart min husläkare låg eftersom det inte går att ta blodprov hos dem, konstigt btw..


Sen åkte vi hem, en annan tv kanal fungerade s¨å kunde se Extreme Home Make Over & Las Vegas, helt underbart!!! Så jag saknat Las Vegas.. De va ifrån säsong 4:a.. Danny McCoy är sååå snygg!!! Älskar verkligen den serien, så ja blev en riktigt lyckad kväll även fast man va hos doktorn..


Nanna dags nu, Tidig morgon imorgon.. Och en massa att göra, ska bli skojj!!

Jessica: ha det riktigt bra i dalarna nu, ta hand om familjen och njut!!! Ta en massa kort på lill skrutt och er själva vill se allt=) Krama Björn och lilla Belle från mig och ge dig själv en bamse kram och en puss på kinden! Saknar dig!


God Natt Mamma, dags att sova nu=))) 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards