Direktlänk till inlägg 14 december 2008

Ny design, för nya dagar!

Av Bina - 14 december 2008 18:30

Idag har inte mycket hänt här hemma, mest legat i sängen eller i soffan.. Hade en arbetskamrat över, I med familj ska ut och resa i veckan men hade inga resväskor och jag har 2 så varför då inte låna ut dessa, så hon va här och hämtade upp dem, fick oss en liten pratstund också. 

Behövdes...


Varför ska det vara så svårt att faktiskt ta sig i kragen och säga precis som man tycker och känner? Well, my name is Sabina and I'm stupid.. Eller ja kanske inte men ibland undrar jag hur jag tänker..


Min mobil går varm, har pratat med en drös med männsikor idag, TACK! Måste ha mobilen konstant på laddning =)

 Då vet man att man har problem.. 


Har fått ett ständigt svar ifrån de flesta av mina nära och kära och det är att om jag fortsätter i situationen jag är i nu så vill de inget veta.. Jag förstår dem.. Jag skulle känt precis på samma sätt. Jag skulle vara väldigt fed up över att ständigt höra samma saker men att inget händer..

Love is Blind som min kära Mamma sa till mig flertalet ggr under vårt långa samtal igår..


Well well, time for some food.. Eller ja något vill nog magen ha.. Har ju inte ätit på ett tag nu, så äta bör man... annars dör man... 

Vad ska man få i sig då? Kanske ska gå ner och köpa en pizza... Nja vi får se.. Ska väl sätta på en film eller 3 och drömma mig bort.. Blir nog Blue Crush med Kate Bosworth, en riktig favorit speciellt när man är lite nere..


Hörs!

Kramar 

 
 
helga

helga

16 december 2008 11:37

Upptäcker att du är på gång med bloggen igen. Vad kul!!

http://helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bina - 1 januari 2009 22:48

    Kolla gärna in:      http://bina.blogg.se 

Av Bina - 28 december 2008 03:36

Jaaa ni, ännu en dag av samma kaliber.. Men ja, Mr X som jag så gärna kallar honom skulle ha jobbat idag men eftersom det var lite boende på hotellet behövdes han inte, men vi hann endå träffas och prata i några minuter.    Endå fast det som behövdes...

Av Bina - 27 december 2008 02:25

Nu ligger man i sängen efter en kväll med stress.. Har jobbat extra idag, tillbaka till det jag älskar... Vara på golvet! Men nu ligger jag i sängen igen med halsont och feber, men jag hoppas att det försvunnit när jag vaknar imorgon.. =) I WISH!   M...

Av Bina - 25 december 2008 19:38

Här har vi mina julklappar för i år..  En perfekt dammsugare för min lilla pärla, som jag för övrigt har fixat i ordning så nu stortrivs jag ännu bättre.. Bara en ny kökslampa och sen fixa tillbadrummet, jaa skulle mer än gärna byta ut diskbänken ock...

Av Bina - 25 december 2008 14:14

Igår så va det som alla vet julafton! Va en riktigt mysig julafton! Tack familjen! Ja för ni är en stor del av mitt liv och har alltid funnits där... Tack! =)   Blev en riktigt mysig dag med massa god mat! Tack Laurent och Jennie föratt jag fick komm...

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards