Alla inlägg under april 2007

Av Bina - 30 april 2007 23:48

Efter en full dags studier.. dags för säng tycker iaf jag=)



Av Bina - 30 april 2007 23:36

Inte alla som firat valborg som jag har gjort idag iaf... hehe kan nog kalla mig unik!

Som sagt tidigare så sitter jag fortfarande med laptopen i knäet i soffan och det enda jag har gjort sedan sist är att ha lagat mat ( Risotto med Örtstektkyckling och lite rivna morötter) Fick bli nått lite snabbare och enklare när man ska ha tid med annat!

Blev iaf lite gluttande på CSI NY, va riktigt roligt att det är tillbaka, även fast jag är sjukt nyfiken på vad som händer med Grissom i CSI (Vegas).. Men den som spar den har!


Suttit och pluggat kan konstateras att det har gjorts idag! Gjort klart lite små saker iaf, så imorn kan jag sitta med de största arbetena samt tenta plugga lite.. Marketing tenta på torsdag tillsammans med Food Operation tenta..  Kan inte bli roligare!!!! =))

ska lägga in min prio lista imorn med.. de i klassen som va i skolan idag hade lite kul åt den.. förstår inte varför ;-)

Nanna dags nu!  


Av Bina - 30 april 2007 15:30

För er som inte vill gå ut och kolla brasorna.. Då rekommenderar jag följande på tv:

17:55 House (tv4)

18:00 Ishockey: Lettland-Sverige (tv3)

 21:00 CSI NY (kanal5)


 Om ni endå inte har nått att göra, så skulle jag behöva lite hjälp med min studier, ni vet var jag finns! =)

Av Bina - 30 april 2007 15:27

Nu har jag äntligen hört av mig.. efter månader av tysthet..

Har verkligen saknat dig vännen.. Du är en av mina bästa vänner, så som du sa " hej min förlorade bästa vän" Har saknat dig en massa!

När jag är tillbaka i Sthlm ska vi ta igen och börja om från där vi e nu!


Ta hand om dig vännen min! 

Av Bina - 30 april 2007 15:25

Ja ni idag ska man väl ut och titta på brasa och så, men blir nog en hel kväll med SKOLBÖCKERNA,

idag började nämligen den värsta veckan i mitt liv.. trots att det bara är 3 skoldagar! =)

Ska bli godis god middag iaf, men det får förblir en liten hemlis ett tag till! =) 

Av Bina - 30 april 2007 15:23

Nu har man vart väldigt duktig!

Gick upp vid 9 imorse.. segt att ställa klockan.. Men va i skolan idag med typ resten av min klass hmh06, sen va hmh05 där också.. vi va typ ensamma i skolan.. tyder nog på att vi har fått alldeles för mkt att göra av våra lärare!

 Men har fått en hel del gjort iaf!



Av Bina - 29 april 2007 22:30

Nu har man pckat packat och packat lite till.. det mesta är nu fixat för flytten mot Stockholm och senare till Island om 19 dagar.. Så är mestadels små saker och livsmedel.. sen återstår det roligaste STÄDNING! =/

Tyvärr måste det juh göras iaf!...


Imorgon kl 11.00 ska jag träffa min grupp i skolan och göra lite grupparbete sedan blir det hem föratt fortsätta plugga.. 2 tentor den här veckan och en uppsats.. ( egentligen 2 uppsatser) Men sist riktigt skolveckan nu! YES!!


Sen får man ha sommarlov i 2 veckor innan man ska iväg och slava på Radisson SAS i reykjavik! =) Man ser fram emot det en massa..

Drömde om det inatt, skriver mer om det imorgon.. är alldeles för trött nu, men va en ganska komisk dröm, vakna av att jag skratta i sömnen ;-) Bara att hoppas att det blir lika sköjj när man kommer dit!


Sov gott allihopa! 

Av Bina - 29 april 2007 15:09

20:00 Brothers & sisters
21:00 Hemma hos Jamie
21:30 Justice Kanal 5 alltihopa=) 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards