Alla inlägg den 18 april 2007

Av Bina - 18 april 2007 21:40

Imorgon ska jag till Stockholm =)))))))


Fast idag har jag haft en hel dag i skolan.. Hade fidelio imorse, efter lunch id hade vi grupparbete, så blev en del disskutioner som det alltid blir! Men va ganska lugnt..

Efter det fick det bli tentaplugg, har Sluttenta i Macro & Micro Economics på om en vecka, så blev en hel Ekonomi på eftermiddagen och ett litet tag till... Kom inte hem förens nu kl 21..


Det va Öppet hus i skolan idag så man fick massa mat och dryck och godis tillsammans med tenta plugget (?) Känns som om man va i paradiset, få gratis mat och kunna få dricka kaffe GRATIS, Vi kom fram till att Gratis är gott!!


Ska packa lite nu men kan tänka mig att det blir en massa skrivandes här imorgon på tåget!


Men underbart Jag ska faktiskt hem till Stockholm till helgen!! JIPI!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards