Alla inlägg den 25 april 2007

Av Bina - 25 april 2007 23:02

Imorgon bär det av till lamp affären föratt hitta en lampa som fungerar, av två redan prövade försök är slutsatsen att det är jäkligt svårt att hitta en lampa som fungerar även fast man har med den gamla, hehe visst inte att det är så svårt att vara ett ljussnille, tydligen!!

Av Bina - 25 april 2007 22:46

Nu ska det sovas här hemma i den lilla ettan i Göteborg..

Imorgon ska det pluggas och så, hann med en storhandling på ICA Maxi idag med, och så blev det lyx middag idag, Blev färsktortellini fyllda med proscuitto och gorgonzola med en jätte god gorgonzola sås med rödlök och champinjoner, allt detta bara föratt jag va iStockholm över vår 11 månaders förlovningsdag (och att vi båda glömde bort det =)


På fredag ska jag iväg till CIS igen föratt lämna in betyg och kursbeskrivningar (för videmering)


Natti natti



Av Bina - 25 april 2007 18:18

Har fått ett litet mail precis ifrån UEFA (eller nått sånt)

Hade anmält mig till utlottningen för EM 2008 av Gruppsspels biljetterna för Seriges matcher, och nu idag har jag fått reda på att jag är en av dem som får köpa biljetter.. Måste betala 488 Euro innan den 2:a December, så är ett tag kvar!

Måste kontakta UEFA och fråga om man kan ändra namnen på biljetterna om det är så att vi kommer in på Griffith University, för i så fall blir det väldigt tight!

Men riktigt nice att få se fotbolls EM på plats =)

Av Bina - 25 april 2007 11:39

Tänk om man kunde ligga på stranden där och bara njuta och slippa sitta i ett halv disigt Göteborg med flera kilo pollen i huvvudet som bara gör en hel dåsig med kliande ögon och nysningar och en massa tråkiga besvär =)

Jag har införskaffat mig en teori, att pollenet här nere är något annorlunda än hemma i Stockholm, för när jag va hemma nu i helgen och en del av förra veckan kände inte jag av någonting överhuvudtaget, hann bara kliva av tåget här i Göteborg så började det! Min optiker sa nog att det är något annat pollen här som jag inte blitt utsatt för tidigare så därför reagerar jag! Hmm helt underbart att det finns en mindre pollen sort i Stockholm!

 Det är där jag ska bo, har jag bestämt mig nu=)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards