Alla inlägg den 10 april 2007

Av Bina - 10 april 2007 21:08

Dagens sömn var ju iaf ingenting att komma ihåg att hänga i julgranen!!! Somnade kl 02.30 efter sjuttontusen tankar om att sluta tänka för om man tänker kan man inte sova, men gick det bättre genom att försöka att tänka på att man inte ska tänka (??) NEJ.. Därav blev klockan 06.15 och då började det hemska oljudet på mobilen att låta.. Segt att gå upp efter att ha haft 10 dagars ledighet.. Men men livet är inte alltid ett paradis.......!!I Skolan idag hade vi Fidelio lektion, jippii! Hmm.. Tror jag kan det där, emn hjälpte Isabelle istället, mycket roligare att hjälpa någon än att sitta och tråka.. Men skönt med en mjuk start bara lektion mellan 8.30-12, men imorgon är det dags för heldag igen, blir Marketing/Personal Selling med Brendhain och nånting annat med Ulf Wagner antagligen någonting med Mat&Dryck...Har njutit av Vårsolen idag med, fick inte vara hemma idag Martin ville vara själv så Jag & Isabelle satte oc på en trappa vid Brunssparken och njöt i solen och satt snacka om praktiken och, hon ska till Shanghai.. Lite skillnad från mitt lilla Island äventyr =)Va en sväng om till Bibblan också, va tydligen inte ensam, sen hade de gjort nått konstigt Påsk städ där också, ville hitta mina gamla vanliga ekonomi hyllor, men kommer dit och vad hittar jag där Miljö (!!!) vad kan miljö avdelning hjälpa mig med mitt Ekonomi arbete? Inte alls.. Sen efter mycket fram och tillbaka som en liten jojo hitta jag mina böcker och även lite turism böcker så lånade hem dem så jag kunde sitta och läsa igenom eftersom hela GBG och jag va på Bibblan en solig dag i April.. Man U leder efter 30min med 3-0 vad hände där egentligen, Martin är glad iaf! Men Djurgården förlora mot BP det är illa, fast hyfsat skönt AIK förlora mot Kalmar, då känns plötsligt inte Djurgårdens förlust lika hård =))Dags att plugga lite kanske eller ja kolla fotboll eller kanske lite hockey, måste ju vila upp mig är ju faktiskt skola imorgon! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards