Alla inlägg den 17 april 2007

Av Bina - 17 april 2007 20:59

Äntligen nu är det dags för desperate...

Av Bina - 17 april 2007 15:47

Idag började dagen med en oerhört seg morgon, förstår inte riktigt vad det va, men trött va jag iaf!

Eftwe några extra sömniga minuter i sängen kom jag iaf upp och iväg till CIS, som jag va på möte hos imorse.. Vi prata om/hur jag skulle göra med framtiden om jag borde plugga vidare efter jag är klar eller inte.. Blir nog plugg, är ganska säker på det!


De gick igenom alla skolor som jag kunde plugga på, fick en del olika alternativ.. Hawaii går tyvärr bort inte riktigt den inriktningen jag vill ha..

César Ritz i Schweiz är ett alternativ sedan har vi också la trobe i melbourne, och Grifith University på Goldcoast nedanför Brisbane..


Men hon tyckte att med mitt Cv och mina ambitioner(krav) så BORDE jag läsa min bachelor på César Ritz då det är dem som man lättast får jobba utav skolan... Tydligen 3 svenska tidigare studenter som fått jobb som Hotel managers direkt efter examen... (vill jag med juh!!!) 


Så lutar ditåt, men vi får se.. Ni som känner mig vet att jag mer än gärna kastar mig in i saker och ting sen kan jag lika lätt ändra mig 1 minut senare.. men för den här minten e det césar Ritz som gäller =)


Nu ska tvättstugan få sig en omgång av min smutstvätt så tills senare!


Ha det toppen!!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards