Alla inlägg den 11 april 2007

Av Bina - 11 april 2007 19:24

Ja ni.. Skolan hur ska man göra?? Har verkligen svåra beslutsångester ang hur jag ska göra med skolan.. Jag går en rolig och så utbildning nu, men saken är den att när jag är klar så har jag bara ett KY Diplom.. bara och bara men för mig är det bara!!!Jag har alltid velat åka till Hawaii och läsa vidare på HPU (Hawaii Pacific University). Det är ditt jag vill, men vill inte dra med Martin någonstans längre han måste få göra det han vill också, men jag antar att jag intalar mig om det perfekt livet att han ska bara följa med hitta något att plugga där så vi kan vara där tillsammans, livet är nog inte så enkelt, eller snarare livet är inte så enkelt!Jag vill ha allt nu, jag har inte tålamodet att vänta på något.. Jag har verkligen tålamod som är lika med NOLL!!!Varför kan jag inte bara leva i nuet låta allting ta sin tid och verkligen leva mitt liv till fullo..Det här är allt jag vill göra innan jag är 25, En liten uppdatering bara först, jag fyller faktiskt 22 i sommar :*Skaffat mig en Bachelor degree inom Hospitality Management (Bara 2½ år tills den kan vara klar!)*Bo utomlands och få uppleva ett liv som inte är som Sverige!! *Gifta mig med Martin*Ha fått ett litet barn, men innan dess vill jag ha fått den positionen jag vill på ett hotell som ger mig bra lön och bra förmåner samt ligger i Stockholm och jobbat minst 1år*Rest runt i världen hunnit sätt allt jag vill se, USA, Canada, Australien och vissa delar av Afrika!!!Hmm och det är ungefär 3 år 3 månader och 11 dagar kvar tills jag blir 25 = PANIK...!!!Problemet är inte att jag inte har tålamod, utan jag börjar bli gammal.. Varför gjorde man inte allt medans livet var lugnt och man hade pengar och möjlighet till allt och man inte lev på nudlar och vatten.. MEN Hawaii är något jag verkligen vill göra, jag vet att många tycker jag har ett skönt liv men HALLÅ (!) Jag känner inte att jag lever det just nu, livet går på pausläge fastän tiden springer iväg, snälla vänta jag hänger inte med..Vill bara köra in till kanten, springa ur bilen och lägga mig på en öde strand och läsa en bok.. Få njuta av livet känna att jag får ut något av det..Tiden som jag har haft här nere i Göteborg känns bara som en tid där jag har slösat bort det enda som jag inte har tillräckligt av = TID, men sorry måste jag säga till mig själv, Kommer aldri få tillbaka den tiden..Men trots allt detta vill jag fortfarande åka till Hawaii lässa på Hawaii Pacific University, leva min American Dream, den dröm jag haft sen jag va pytte.. Min American Dream, jag vill inte plugga i Australien jag vill till mitt kära USA till Hawaii och bo i Waikki, surfa och bara njuta och plugga på min dröm ö HAWAII...!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards