Alla inlägg den 15 april 2007

Av Bina - 15 april 2007 21:57

Ja ni, kan man ha ett mer ointressant liv?? hehe knappast..


Vad gör min egentligen i GBG, Man sover, går upp går till skolan/föreläsning, äter lunch, mer föreläsning eller kanske lite själv studier går hem äter middag pluggar lite mer sen går man och lägger sig och sover för natten..


En dag tagen ur mitt liv! =) Någon som vill byta??


Ska hem till Huvfudstden på fredag!!!!!!!!!!!!! *wieeeee Ska bli så underbart rolit och härligt skönt och bara helt undeeeerrbart! Ska få träffa min bästa vän J och hennes söta lilla dotter I och mamma min.

Ska bli skönt att få åka tunnelbana se globen, få säga t-centralen istället för centralstationen. Få prata med min riktiga dialekt utan att folk tittar konstigt på än få säga å man eeeeeeeee man bara kan.. Få bara vara allmänt Sabinig!!! Bara steka på som Martin hade sagt! Kanske ta en sväng om på Stureplan.. Kolla Gallerian och äta Stockholms godaste glass, saknar den som baar den, glassbaren i början på Gallerian! =)


Usch vad massa saker jag vill göra, men ska bara ffå vara en riktig Stockholmare för 3 dagar! Yessssss... Äntligen..


 Snart är jag Stockholmare igen snart har jag en postadress som börjar på 113..  Jag vill nu..


Bara 34 dagar kvar!! Snart hemma, snart...


Kramar 08:an 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards