Alla inlägg den 28 april 2007

Av Bina - 28 april 2007 21:33

Här satt jag och Martin och fikade med varsitt glas vin och sockerkakka och brownies, san kom det en sjundunrandes smäll!

Mitt hjärta började banka som bara den, var helt övertygad om att hela huset skulle rasa in att det var krig i lilla GBG.. Men sprang ut på balkongen och tittade och såg ingenting.. Tillslut såg jag spegelbilderna i Caralnderskas fönster..

 Det var bara invigningsfyverkerier för Liseberg... *puhhh*


Nu är det dags för Vin & fika igen förhoppningsvis utan panik=) 

Av Bina - 28 april 2007 18:26

Nu är jag nöjd iaf, AIK förlorade stort mot MFF, fast hade helst sett att det blev oavgjort, men huvudsaken är att AIK inte får vinna!

Martin är tillbaka från jobbet=) Ätit middag har vi gjort också.. Blev Karibisk Kyckling med Stektpotatis stek i karibiska kryddor med en bamse god sallad, och den kalla bean från igår..

Nu sitter vi och kollar på hockeyn.. Swe ligger under med 0-1 efter 10 min.. Kom igen nu Swe!

Pratat med min kära vän Hanna också (Piff) Härligt att få prata av sig lite och få höra hur allt är hemma in the Stockholm! Saknar alla där hema! Men som jag sa till Hanna, bara 20 dagar kvar tills Stockholm blir mitt igen!

Men endå.. fan va skönt att AIK inte vann =)

I

Av Bina - 28 april 2007 12:16

Redan..


det hann gå en timme innan jag började vrida och vända på mig..Jag har verkligen ingen självdisplin! Om någon kan hjälpamig att införskaffa det vill jag ha all hjälp jag kan få! Snälla hjälp mig =)

Tycker till och med att den lilla flugan som sitter på dataskärmen får sitta där för då kan jag ju endå inte skriva på datorn eftersom man ska inte störa Lilla flugan..

Man blir sjuk av att plugga, kan man lätt konstatera!

Av Bina - 28 april 2007 11:14

Fick bli en tallrik med Persika/Hallon Lättfil och lite goda hjärteflingor, och en massa Kanel!!! Kanel e min favorit!


Nee nu ska jag inte ryma ifrån pluggningen.. Lär göra det ett par gånger iaf=)



Av Bina - 28 april 2007 10:48



16.00 Fotboll Malmö-AIK (tv4) Kom igen nu Malmö(eller oavgjort) 

18.00 Is-Hockey VM Sverige - Italien (tv3)

 (20.00 Cold case, kanal5)

21.00 Brottskod Försvunnen (svt2)

Av Bina - 28 april 2007 10:27

Idag blev det sovmorgon=)

Vakna för 10 min sen, och känner mig helt slut, dvs har nog sovit alldeles för länge! Gick upp imorse när martin gick kl. 6.15 och öppnade balkong dörren vilket va väldigt tur för nu e det sjukt varmt här inne.. 

Ska ta mig en mys frukost på balkongen och sedan plugga lite och träna lite! Måste skärpa mig nu ocg verkligen plugga... Mycket snack men liten verkstad! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards