Alla inlägg den 16 april 2007

Av Bina - 16 april 2007 22:24

Idag,

efter åtskiljaktiga tacklingar och mål så har man helt plötsligt fått se CSI, det var verkligen på tiden, visst inte föratt det är tråkigt att se hockey slutspelet, men när Djurgården endå inte spelar har jag faktiskt ingen lust att se hockeyn=)

Men nu, så finns äntligen CSI tillbaka i rutan!!!


Idag har skolan vart en del av mitt liv, Började 8.30 Hade Fidelio lektion med Filippa.. Blev en del mail om annat och en massa skit snack med Isabelle blandannat, efter lektion blev det lyx student lunch, EuroShopper Biff nudlar á 1.50 :-, nästan lite dyrt tycker jag ;-)

 Sen blev det lite grupparbete under eftermiddagen, snart klara med Marketing Auditen!! Underbart att stryka en sak från listan, snart iaf!

Bara nedanstående kvar!

*Marketing Auditen

*Hur framtiden Event&Conference industry ser ut i GBG, hur man gör en forcast

*Gårdagens, Dagens & Morgondagens Hovmästare

*Ecomomic Paper, Do the positive effects of Tourism increases a countries economic growth?

*Human Resources Case Study

*Fidelio Tenta

*Micro & Macro Final Exam

*Marketing Final Exam

*Restaurant Operations Final Exam

*Graduation Dinner

Hmm, vi har bara 15 dagar kvar i skolan, vet inte riktigt hur detta är tänkt men får bli morgondagens problem för har fortfarande inte börjat=)


Imorgonbitti kl 9.00 ska jag till CIS kontor här i GBG och prata om min framtid så imorgon kanske det finns lite roligare saker att berätta, men det får ni se imorgon=)


Ta hand om er och dröm er borta till en vacker strand på hawaii =)

För det gör jag iaf ;-) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards