Alla inlägg den 29 april 2007

Av Bina - 29 april 2007 22:30

Nu har man pckat packat och packat lite till.. det mesta är nu fixat för flytten mot Stockholm och senare till Island om 19 dagar.. Så är mestadels små saker och livsmedel.. sen återstår det roligaste STÄDNING! =/

Tyvärr måste det juh göras iaf!...


Imorgon kl 11.00 ska jag träffa min grupp i skolan och göra lite grupparbete sedan blir det hem föratt fortsätta plugga.. 2 tentor den här veckan och en uppsats.. ( egentligen 2 uppsatser) Men sist riktigt skolveckan nu! YES!!


Sen får man ha sommarlov i 2 veckor innan man ska iväg och slava på Radisson SAS i reykjavik! =) Man ser fram emot det en massa..

Drömde om det inatt, skriver mer om det imorgon.. är alldeles för trött nu, men va en ganska komisk dröm, vakna av att jag skratta i sömnen ;-) Bara att hoppas att det blir lika sköjj när man kommer dit!


Sov gott allihopa! 

Av Bina - 29 april 2007 15:09

20:00 Brothers & sisters
21:00 Hemma hos Jamie
21:30 Justice Kanal 5 alltihopa=) 

Av Bina - 29 april 2007 15:05

Då har man vart vaken i ett par timmar nu, gjort en massa saker har jag gjort..

Rensat alla kläder som vi har.. fyllde lite mer än 2 flyttkartonger fulla med olika kläder, så ska lämna in det till myrorna så får de göra något skojj med det! 

Sorterat det mesta av allt vi äger och har för det som ska till Shurgard och vad som ska med till Island och vad som ska till Stockholm.. hmm.. vi har en massa skit kan konstateras iaf!


Det är varmt varmt i GBG idag med.. Skönt och solen värmer på=) Tråkigt bara att man håller på att packa.. ser ut som ett taikonläger..


Blir nog en promenad i det fina vädret nu.. Synd att gå miste om värmen föratt packa!

Hoppas alla ni andra har det härligt i vårvärmen!=) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards