Alla inlägg den 24 april 2007

Av Bina - 24 april 2007 22:03

För er som är intresserade har du nu blitt 2-2  mellan Manchester-Milan

Lugnare nu, här hemma iaf =)

Ska nanna kudden min nu, fortfarande illamående från tågresan igår.. Hoppas det är borta imorgon, annars är det något skumt på gång !!


Imorgon blir det en update av vad som händer och gjordes i Stockholm (hem ljuva hem) SOV SÖTT! 

Av Bina - 24 april 2007 21:25

Ja ni, män ch fotboll..

Martin, han sitter klistrad framför tv:n och just nu är han hyfsat förbannad efter ett par vredes utbrott över att Milan leder med 2-1 mot Manchester.. Hade föredragit Desperate Housewives, men är faktiskt fotbolls intresserad jag mé så vet hur sur jag hade blivit om jag inte hade fått sett Djurgården,

...så ska ta mig ut i köket och diska lite nu, måste göra tjejsysslorna också=)

Av Bina - 24 april 2007 20:25

Nu va man tillbaka här,

Lite news faktiskt:

*Martin  sökt till Griffith University (Gold Coast Campus) i Surfers Paradise om han kommer in börjar det 28 Juli 2008, vore riktigt nice.. Martin har sökt Bachelor of Multimedia

Men just nu kollar jag Uggly Betty, kan få än att skratta iaf haha

Av Bina - 24 april 2007 11:44

Munnen den ska skratta och va glá, plugga plugga bort din sura min! =)

 Har haft Fidelio tenta nu, gick toppen kanske.. hehe får se på fredag för då skulle resultaten sättas upp=) Skönt att få svaren så fort!

Nu ska jag sätta mig och skriva min Ekonomi uppsats, ska bli kul eftersom den ska vara inne imorgon, samt har M&M sluttenta imorn.. Vill gosa lite med Martin osså, vi har inte setts sen i torsdags förra veckan, JÄTTE länge sedan..


Återkommer med en update senare! 

Av Bina - 24 april 2007 07:17

Det beskriver hur jag känner mig just nu...

Kom hem från Stockholm inatt, Tåget skulle kommit in kl 23.17 (sent!!!) men självklart försenat.. Men under resans gång körde de så mkt fortare abra föratt hinna in till tiden så jag blev tok åksjuk (jag som skulle skriva uppsats hela tåget) Fick mest försöka somna så jag inte skullle kräkas..

När vi kom till Partille fick vi stå stilla i typ 20-30 min.. föratt nått hade hänt, och då va man typ 10 minuters tågresa från GBG, Kändes hyfsat onödigt! =)

 Men nu e man äntligen uppe! Tenta nu, Fidelio.. Ska nog funka.. ska bara sminka mig och och slå lite färg i ansiktet, men en hel dag i skolan blir det nog inte.. Mår fortfarande tok illa från tåget, ska hem efter tentan och må bättre så jag kan plugga till sluttentan i Ekonomi tills imorgon! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards