Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Bina - 5 juli 2007 11:42

Ja, jag lever, jag ar vaken och jag ar pa jobbet! =)


Har en massa saker som maste vara klara idag, sa glomde totalt bort att blogga, usch vilken dalig stil.. Jag ber sa hemskt mycket om ursakt.. =)


Igar kvall hande inte sa mycket, skulle ha stdat men sa blev det inte.. Kollade pa Uggly Betty och Top Model USA istallet, och knaprade morotter.. =)


Sue har nu landat pa Island, sa hon ar val pa vag fran Keflavik till Reykjavik, Welcome to Iceland..


Sa i helgen ska vi ut och kora varan lilla sota bil och se en massa roliga saker.. sa ni ska fa se en massa bilder.. Sen ska det shoppas lite taxfree grejjer till familjen christiansen/andersson.. Vad far ni se nar Sue kommer hem till Swe.. Nyfiken Jessica?? =)



Maste aterga till jobbet nu, menjag mar toppen.. just det har glomt att ata frukost! Maste springa frukosten stanger om 9 minuter..




Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards