Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Bina - 12 juli 2007 22:49

Underbart, mår lite bättre nu, kan dock bero på alvedonen, men är bättre iaf!! =) Känner mig inte lika grinig, så känns också bra!! =)


Vart en 10 timmars dag på jobbet idag med, men bara föratt jag ville, I like my work, så känns riktigt bra att jobba 10 timmar!=)

Ska kolla Despan snart, ska nog gå och handla lite först..  Vill ha havregrynsgröt till frukost, awn köp NÅGRA powerbars att ha i skrivbordet på jobbet, när det är äcklig mat, eller mindre god mat på jobbet=)


Ska bli riktigt kul att kolla Despan, saknat det sen förra veckan!



Av Bina - 12 juli 2007 14:30

Fick bara ett riktigt sug efter fruktsoda, MUMS.. Va pizza till lunch idag, va nog den godaste pizzan jag nagonsin atit, till och med godare pizza an Birkastans... UNDERBART!


Undra om det blir BIO ikvall, Nagon som sett Die Har 4.0 an???

Av Bina - 12 juli 2007 10:02

Idag ar ingen dag for mig, men enda sas vakndade jag och gick upp i den frivilligt!! Vet inte riktigt varfor men, jaja, ar vaken nu iaf! =)


Ar trott, grining, hungrig, ont, annu grinigare ja livet ar bla, bara pga av dessa underbara fenomen som nagon dum idiot kom pa att alla kvinnor va tvugna att ha en gang i manaden.. BLAAA..


Har alltid sadan vark, sa att jag bara vill lagga mig ner och do dessa dagar.. Inatt har varit hemskt.. Tacka gud for vetekudden.. SEdan redan nu har jag 3 alcewdon i kroppen, foratt ens kunna rora mig! Det gor bara sa ont.. Det ar typ som den gang jag vakande mitt inatten av att jag grat.. illa!


Nog gnallt, eller nja lar det val inte va men iaf, for nu=)


Ar iaf pa jobbet, ska forsoka klara ut ett mysterium, undra varfor jag far alla omojliga projekt pa mina axlar.. Kanns lite hopplost men men, bara att losa dem=) Ska ga igenom ett foretags fakturor for en hel manad, tillaga bor att denna kund ar var nast storsta, en hel del fakturor.. Vi far se vad jag kommer fram till.. =)


For so long, Reykjavik stinker sulfur idag.. Huvvva!



Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards