Alla inlägg den 10 juli 2007

Av Bina - 10 juli 2007 20:40

Nu är man åter hemma efter en lång dag på jobbet.. Jobbade över till 18.10 Så blev 10½ timmar.. Workaholic.. Well jag trivs kan väl sammanfatta det till.


Trivs faktiskt riktigt bra, jobbet är underbart! Mitt första möte idag.. Ska vara sekreterare på alla möten.. Lite skojj att få göra någor vettigt av allaolika saker som sägs..

Vi ska ju som sagt byta datasystem i första veckan i Oktober så ja, september kommer bli kaos, eftersom jag och Soffia ska föra över allt från Fidelio till Opera.. Hmm ja ni, en hel del... men ska bli kul! =)


Får så himla mycket ansvar att det känns som om att man verkligen är uppskattade, och alla ideer jag har tas verkligen på allvar, har redan fått förverkliga 3 riktigt bra ideer, och alla verkar jätte nöjda.. Så känns verkligen toppen! =))

Man känner att det man gör uppskattas.. Nu ska man väl ta det lite lugnt innan man nannar för kvällen..


Ska nog kolla tv:n lite äta lite middag och bara gosa med Martin..



Av Bina - 10 juli 2007 14:32

hehe, det ar det men inte ar det personal satisfaction nja iaf inte med lunchen.. Lamm idag! =/ At en macka med ost och paprika.. Nu har jag vart pa Kaffitar och kopt en DaVinci med Cinnamon(Latte med Cinnamon taste!) MUMS


Sitter har och njuter, maste bara bli klar med det jag sysslar med, en massa trams.. eller ja viktiga saker, men alldeles for mycket siffror for mig! =)

Av Bina - 10 juli 2007 14:31

haha, pa lunchen idag satt jag och kollade i tidningen.. Den Islandska. Sen helt plotsligt sag jag typ en gang till lobbyn pa vart hotell med en massa manniskor i, det visade sig att dessa artister bodde har.. Ojda! Hade jag ingen aning om..



Av Bina - 10 juli 2007 09:54

Da sitter vi just nu pa Icelandairs flight mot Sthlm! =) Men just nu sitter Sue pa denna flight, hon akte nu imorse, super tidigt! Sa jag funderar pa om jag och  martin ska ta in pa Saga nar vi aker, sa slipper vi betala taxi till BSI terminalen.. Har ju enda ett valdigt bra pris pa hotellet sa why not? =)


Men an sitter vi ju inte dar pa hotellet/planet.. NU sitter jag pa jobbet.. Va riktigt mycket att gora igar.. Mitt projekt ar klart och han var riktigt nojd sa det var super! Har paborjat att gora samma sak for resten av landerna vi har gaster ifran sa vi har en bra utarbetad kundplan, hur man ska fa tag i fler och hangivna agencies.. Sa det ar det jag sysslar med nu..


Sen ska vi borja med Business Class Rum ifran och med Augusti sa vi haller pa med marknadsforingen av detta nu.. Sen ska vi byta data system forsta mandagen i Oktober, till Opera! Sa vi ska borja med data traning i Augusti ocksa.. Jag ska ga "Yes I can" kursen ocksa, under augusti sa ja det hander grejjer..


Frukost snart MUMS!


ps. Shoppade lite igar kommer bilder ikvall.. =)

Av Bina - 10 juli 2007 00:04

Nu kallar sängen, eller ja man kan säga att sängen redan har intagits eftersom jag redan ligger i sängen.. Datornörd kan man också kallas..


Pratat med mor min 2 ggr idag, pratade födelsedagspresenter, vi får s vad det blir.. Mycket man vill ha=) Fast problemmet är att jag inte kan komma på saker jag vill ha när någon frågar utan bara när jag ser nått.. Men ska kolla lite olika postorder ställen.. Så får vi se.. Önskat mig kappan iaf! nSå nu får du hoppa in och beställa mamma så du hinner få den innan du åker hit.. =)


Martin ligger och sover breve mig här, Sue åker hem till Swe inatt/morgonbitti, så Jessica the stuff with special delivery is soon over the Atlantic Ocean on the way to Sthlm,SWE =)


Natti Natti från mig på the Iceland, till er alla..  

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards