Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Bina - 23 juli 2007 22:38

Grattis vännen på din 26års dag, hoppas du har det toppen nere i South Africa, tror du kommer få en toppen födelsedag med en massa "jäärrrn" =)


Hälsa alla, en massa kramar från Iceland..


Annelie, går även hon i min klass, är nästlängst till höger, andra ifrån högerssida.. 

Av Bina - 23 juli 2007 22:29

Blev 1½ timme på gymmet, sprang, gick, styrketräna och sprang lite till.. =)


Blev tomatsoppa till middag, nu är det dags för te.. Har ett vitt kanel te som är super gott, organiskt också..


Apropå att vi kommer hem 3 dagar innan beräknat, jag skrev att vi landar kl 12.45 hihi.. Fel! =) Finns tom med ännu en extra timme till godo Jessica, vi landar 11.40 =)

Troligtvis kommer det bli en semester redan den 10e December till Playa del Carmen Mexico, Pelicano Inn med Ving.. Bestämmer oss imorgon, men med 98% sannolihet blir det Mexico, men vi kommer hem igen den 25e December vid 14 tiden på dagen..


Fick två klädesplagg av Soffia idag, hon blev MOD i helgen på hotellet, (utan att veta om det) så hon fick åka ett par 10tals mil ifrån Landmannalaguar till Reykjavik föratt Saga var överbokat och Fidelio funkade inte.. Så mycket till semester för henne.. NU ska jag också få vara MOD, Manager on Duty.. Är allt en som är det under helgerna, händer något så kallas man dit, typ jour.. Så hon hade shoppat i söndags efter hon va i stan, shoppade på rean på rean på Zara, ej bytesrätt, sen blev hon inte nöjd så jag fick det.. En fin kjol och en halv fin klänning.. Kan använda den som strandklänning iaf..


Mamma, kan du ringa mig när du ser det här.. Har en liten uppgift åt dig.. Har lagt upp de 100 bilderna jag får så måste skicka ett sms, funkar bara från Swe, så behöver lite hjälp.. Därav de fåtaliga bilderna de sensaste dygnen.. Sorry! =)


Nu ska jag dricka te, sen nanna.. Sov gott världen!  

Av Bina - 23 juli 2007 18:34

Ska till gymmet nu, blir nog 11/2 timme iaf!! =)


Skriver lite mer nar jag kommer hem ikvall, nu ar jag bara sa sugen pa att trana.. hihi!! Trodde ni inte va =þ



Av Bina - 23 juli 2007 09:55

hihi.. Vi kommer komma hem den 7e December kl. 12.45 .. =))))))))


Bokade precis om varan hemresa.. Sa istallet foratt komma hem den 10e kommer vi 3 dagar tidigare! jipi!! =)


God morgon btw.. =)



Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards