Alla inlägg den 15 juli 2007

Av Bina - 15 juli 2007 23:29

Konstigt att man måste sova... Men nu ska man sova igen...

Vaknar, sover.. hmm känns som om man bara är vaken eller sover, fast det är ju det man gör..


Nu är Martin en jobbig typ som sitter här bredvid och tjuv läser vad jag skriver.. Tycker det är jätte jobbigt när någon tittar på vad jag skriver innan jag är klar..  Nu sluta han, dessutom säger han inte att han tjuvläser utan att han läser.. Ännu jobbigare!=)


Har vart en skön dag..  Solat lite, ändrat hårfärg, lagat mat, städat lite.. Kollat igenom mina nya inhandlade inköp..

Jessica du skulle älska affärerna här.. Men vad säger du om att du & jag tar en weekend nånstans under våren.. Bara du och jag.. Myser äter goda middagar och shoppar.. Björn får vara pappa på hel tid en helg eller så får lilla söta Belle följa med på en tjej helg=)) .. Jag vill=))


Imorgon ska det jobbas igen, ska sortera alla kontrakt imorgon, alla klagar på att kabinett skåpet med alla kontrakt är så fullt men ingen gör något åt det, så ja erbjöd mig att rensa skåpet.. välkomnades mer än gärna så.. Det ska jag göra imorgon, riktigt skönt..

Ska skriva en rapport från ett möte jag satt med på förra veckan också.. Som ska lämnas in imorgon.. Får hoppas det går bättre än min Management Report i skolan (fick IG).. hehe.. Är inte så nervös, kan inte gå sämre iaf! =)



Nanna dags nu, tycker att både Jessica & Sofie får vakna ur deras blogg ide  och återkomma till verkligheten, saknar att läsa om er liv & prinsar & prinssessor! =)


Natti 

Av Bina - 15 juli 2007 20:39

Nu får jag skärpa mig, hehe mitt problem är nu att jag har inga galgar föratt hänga upp kläderna på... Klänningarna och allt sådannt kommer jag inte kunna använda förens jag är på semester, eller ja i Aus..


Hoppas det är fint väder imorgon, så jag kan ha min kjol på mig och min nya svartakortarmade skjortan..


Vill ha sol och värme.. Kanske ska ta picknick imorgon vid Nathulsvik.. (Konstgjorda stranden) Med salladen från Haugkaup, MUMS! Martin är ledig snart, eftersom han får jobba över idag med.. När han väl kommer hem är han ledig tills på fredag..  


Nu hörde jag en bildörr smälla igen, kanske martin.. Ska steka Pannkakor nu! MUMS 

Av Bina - 15 juli 2007 17:57

Fick en konstig idé precis, ville färga håret.. Nu har jag gjort det också=)


Sprang och köpte en hårfärg.. Mina slingor har växt ut så mkt, sen är jag inte den som vill gå till en ny frisör.. slingor och blonderingar vågar jag inte göra själv, har haft e del misöden i mina tidigare år av livet.. Så blev en helt vanlig brun nyans, eftersom jag är brunett..


Mamma ska köpa med sig en ny härfärg som jag vill pröva.. Feria 3D colour i French Roast.. Super fin höst färg.. eller ja hela tiden färg. Martin vill att jag ska vara blond, alla nyanser av brunt säger han är svart.. Kanske ska kolla hans  syn.. Men det är en annan historia.. Jag gillar att vara brunett, speciellt när man är brun och har blå ögon.. Så brunett lär jag va under tiden i Australien också..


Ska spara ut mitt hår nu också. Vill ha långt hår till min Graduation och till Jessicas bröllop.. Vill ha fina stora lockar.. Med en söt söt klänning! Och va brunbränd och smal.. Har tydligen en massa att jobba på=)


Solen på balkongen finns kvar, så får skölja u färgen om 15 min.. så då är det balkongen" Älskar ny färgat hår.. =) 

Av Bina - 15 juli 2007 16:09

Det är ännu en sådan underbar dag här på Island, jätte varmt men känns konstigt att det är varmt.. Island borde vara kallt.. hehe..


Nu ska jag sätta mig på balkongen och sola.. tvättat lite fönster har jag gjort.. skönt.. Ska dammsuga också.. sen läsa min bok på balkongen Hollywood fruar! Skönt..'' 

Av Bina - 15 juli 2007 12:10

Nee nu ska jag sluta med att börja mina inlägg med en Ja ni..

Gjort det alldeles för mycket!


Nu är man vaken, man har ätit sin portion av havregrynsgröt, MUMS! Sen har jag gjort ingenting mer.. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag heller.. Funderar på att köra en städning.. Skulle så gärna vilja göra fint på balkongen..

Nu ser det hemskt ut, 2 JÄTTE smutsiga vita plaststolar.. 1 vit badbalja som bord och två blå/vit randga sittunderlag som är tok smutsiga.. 


Vill ha mysigt och fint.. Skulle det vart vår lägenhet hade jag köpt nya saker.. Men funderar på att lägga ut lite pengar så man faktiskt kan umgås på balkong, just nu tycker jag den är så äcklig så går mest bara ut där när det är strlande sol för att jag vill få sol på mig! Nee usch vad den är äcklig! =)


Om 7 dagar fyller jag år.. Har lite ågest för min födelsedag, är alltid den som vill fira stort och ha alla nära och kära omkring mig, i år kommer jag vara ensam HELT ensam.. Martin kommer hem vid 18.30 efter jobbet.. Och jag kommer inte ens va på jobbet eftersom det är söndag.. Hmm illa. Jaja inte mkt man kan göra=) 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards