Direktlänk till inlägg 15 juli 2007

Konstiga ideer..

Av Bina - 15 juli 2007 17:57

Fick en konstig idé precis, ville färga håret.. Nu har jag gjort det också=)


Sprang och köpte en hårfärg.. Mina slingor har växt ut så mkt, sen är jag inte den som vill gå till en ny frisör.. slingor och blonderingar vågar jag inte göra själv, har haft e del misöden i mina tidigare år av livet.. Så blev en helt vanlig brun nyans, eftersom jag är brunett..


Mamma ska köpa med sig en ny härfärg som jag vill pröva.. Feria 3D colour i French Roast.. Super fin höst färg.. eller ja hela tiden färg. Martin vill att jag ska vara blond, alla nyanser av brunt säger han är svart.. Kanske ska kolla hans  syn.. Men det är en annan historia.. Jag gillar att vara brunett, speciellt när man är brun och har blå ögon.. Så brunett lär jag va under tiden i Australien också..


Ska spara ut mitt hår nu också. Vill ha långt hår till min Graduation och till Jessicas bröllop.. Vill ha fina stora lockar.. Med en söt söt klänning! Och va brunbränd och smal.. Har tydligen en massa att jobba på=)


Solen på balkongen finns kvar, så får skölja u färgen om 15 min.. så då är det balkongen" Älskar ny färgat hår.. =) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bina - 1 januari 2009 22:48

    Kolla gärna in:      http://bina.blogg.se 

Av Bina - 28 december 2008 03:36

Jaaa ni, ännu en dag av samma kaliber.. Men ja, Mr X som jag så gärna kallar honom skulle ha jobbat idag men eftersom det var lite boende på hotellet behövdes han inte, men vi hann endå träffas och prata i några minuter.    Endå fast det som behövdes...

Av Bina - 27 december 2008 02:25

Nu ligger man i sängen efter en kväll med stress.. Har jobbat extra idag, tillbaka till det jag älskar... Vara på golvet! Men nu ligger jag i sängen igen med halsont och feber, men jag hoppas att det försvunnit när jag vaknar imorgon.. =) I WISH!   M...

Av Bina - 25 december 2008 19:38

Här har vi mina julklappar för i år..  En perfekt dammsugare för min lilla pärla, som jag för övrigt har fixat i ordning så nu stortrivs jag ännu bättre.. Bara en ny kökslampa och sen fixa tillbadrummet, jaa skulle mer än gärna byta ut diskbänken ock...

Av Bina - 25 december 2008 14:14

Igår så va det som alla vet julafton! Va en riktigt mysig julafton! Tack familjen! Ja för ni är en stor del av mitt liv och har alltid funnits där... Tack! =)   Blev en riktigt mysig dag med massa god mat! Tack Laurent och Jennie föratt jag fick komm...

Ovido - Quiz & Flashcards