Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Bina - 19 juli 2007 23:57

Nu är det nanna dags, har packat ryggsäcken för gymmet efter jobbet imorgon, även lagt i en bikini, det bästa med det här gymmet är att det finns jacuzzi och bastu, så där kan man ligga och njuta! =)


Martin slutar 18, så har 2 timmar på mig efter jobbet varje dag att gymma och sedan bada/basta, sen åker vi hem äter mat och duschar.. Ska förhoppningvis komma hem som en något fittare Sabina, we will see...


Kollat på Material Girl har jag gjort också, en Sabina film.. Har man inget bättre är denna perfekt om man tycker om tonårstjejsfilmer, chicflicks.. I do så jag är fast.. Kan i så fall också rekommendera Blue Crush, med Kate Bosworth.. Älskar den filmen! Sett den åtskiljaktigt många ggr.. Me like lots.


Nu till nått annat jag älskar!Sova, Natti natti! =) 

Av Bina - 19 juli 2007 21:00

Gjort av med ännu mer pengar har jag gjort idag.. Vi har storhandlat, vi va på Bonus, Kronan & Haugkaup.. Så nu har vi mat i några veckor, blev hamburgare till middag. Hemmagjorda! Mums, hoppas din Jessica va lika d´goda som våra! =)


Pratat i telefonen med en del av släkten också.. Mamma har vart på middag hemma hos Gittan & Åke, mina sysslingar Alexandra & Isabell va där, pratade med Alexandra hon hade tagit 3 märken på simskolan, riktigt duktig! =)

Prata med Camilla, (Mammas kusin). Bengt (Morfars Bror) och hans fru Siv.. Pratade med Gittan också (Mamma Faster).. Va riktigt kul att prata med alla..


Nu ska vi kolla tv och kanske titta någn film också, köpte Material Girl med Hillary & Haley Duff idag.. Vill se snart! 

Av Bina - 19 juli 2007 15:30

Nu har jag shoppat annu mer, haha gick pa lunch rast och vad gor jag da, joo jag koper nanting for 22.000 ISK.. =)


Kopte ett gym-kort, har pa hotellet.. Har lange letat efter en bra deal, nu fick jag verkligen det! Det ar pa Mecca Spa som jag ska trana, finns tva pa Island, ett pa mitt hotel dar jag jobbar, det andra ligger 2 min gangvag fran dar jag bor.. Kan det bli battre?? Knappast.. Behover inte ens kopa busskort for 6000 ISK / manad heller.. sa spar annu mer..


Ska bli saa skont, forsta traningspasset imorgon, nu borjar kampen mot kilona pa riktigt!

Av Bina - 19 juli 2007 12:03

hihi, ar sa glad over att bikinin ar inkopt, ar helt till mig.. =) Nar man kanner sa har vet man att man verkligen har gjort ett bra kop.. =) Jag ar saa nojd, hoppas hoppas hoppas bara pa att den passar!


Det lutar at Mexico den 10/12, pa Pelicano Inn.. Mysigt.. Helt plotsligt har jag glomt bort Australien och allt annat till och med verkligeheten att man just nu ar pa kalla Island.. tank  vad lite semester kanslor kan gora.. langtar!


Har genast blivit pa battre humor, som Martin sager, sa fort jag spenderar pengar eller tanken pa att spendera pengar sa blir jag glad, ar nog sant.. Vet iaf att Mamma min sitter och skrattar nu och skakar pa huvudet, jo jo sa sant!


Tror jag ar ganska latt last, Shopaholic kan man aven kalla mig, undra varfor jag fick en Shopaholics bekannelser forra aret jag fyllde ar? Hmm.. ??

Av Bina - 19 juli 2007 10:11

Ny dag, en otroligt blöt dag so far..

Det regnar har i Reykjavik idag!! Igar pa vag till jobbet pratade jag och Martin om att det var otroligt lange sedan det regnade sist.. Dar fick vi sa vi kommer tiga, inge mer prat om att det INTE har regnat! =)


Kanner mig glad idag.. Sa hoppas pa att det fortsatter pa samma vag som det borjat iaf!


Jobba ska man gora nu..

 "Good Morning and Welcome to Radisson SAS ..."

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards