Alla inlägg den 14 juli 2007

Av Bina - 14 juli 2007 23:56

Kommer ni ihå när det gick hemma i SWE för ett par år sedan.. Nu är det en ny säsong här.. Första avsnittet börjar nu!! =)


Nu när the Bachelor Rome nästan är slut så kommer det et nytt program man kan följa, YES!! =)


Nu ska jag kolla tv, sen sova.. Imorgon är det städa och sola som gäller, är riktigt riktigt varmt här.. Va säkert 25 grader idag! =)


Wieeeehooo! 

Av Bina - 14 juli 2007 23:47

Det har vi kollat på ikväll, Sue köpte DVD boxen när hon va hemma i England och hälsa på, BBC production är det som gjort den.. Va serien som gick på tv förut..


WOW, vilka bilder! Vi har sett avsnitten, From Pole to Pole & Mountains..


Häftiga bilder.. =) 

Av Bina - 14 juli 2007 23:46

Blev inte alls som jag trodde, visst Martin va trött mn glad av att få se mig, oj vad lycklig man blir av att höra det! =)

Maten blev super go, Tacos! MUMS.. Vi lyxa till det med ett glas vin och en öl.. Så va ännu bättre..



Av Bina - 14 juli 2007 20:04

Han måste göra rent en sista bil sen måste han ut och köra med bilar hämta och lämna.. Och så slutade han för 5 min sen.. Han va ännu mindre glad nu.. sen sa han Förlåt.. Han har dåligt samvete.. Ingen fara jag klarar mig=)))

Av Bina - 14 juli 2007 19:55

Har vart en riktigt härlig dag, dock tror jag att det kommer komma hem en tjurig/grinig pojkvän alldeles snar, kändes som det när jag pratade med han på telefon tidigare..

Problemmet är att det har börjat en ny, Martins chef hade sagt att de två som skulle börja va båda riktigt bra på Engelska, då de tidigare inte vart speciellt bra på eng.. Vilket är väldigt jobbigt att jobba med personer som inte förstår än..

Nu har en av de två nya börjat, nästa börjar nästa fredag (Jag som hade hoppats på att Martin kunde vara ledig på min födelsedag, men lär inte bli så pga av nyanställda) Och Martin ska lära upp dem och de va inte alls så duktiga på Engelska. Han förstår vad Martin säger men kan inte göra sig förstådd till Martin, så han är arg, ledsen, grinig ja ni en gott och blandat påse skulle nog kunna förklara honom just nu..


Så det är lite jobbigt att han är grining på kvällarna men jag förstår honom.. Skulle jag också vart om det var omvänd situation..


Ska göra i ordning mat nu, blir Tacos till middag, tog det eftersom jag vet att Martin älskar det! =) Sen ska han få med sig en jätte matlåda till jobet imorgon..


Jag har hunnit med att putsa ett fönster också, och små plockat! Ska nog ta mig till Jysk Bäddlager imorgon eller på måndag.. Vi  behöver köpa en ny balkongstol, ni vet sådanna där vita i plast, en har gått sönder..


Sen vill jag köpa lite mer galgar och så.. så vore mysigt att åka dit.. 

Av Bina - 14 juli 2007 18:35

Jag tycker den här klänningen är finfin.. Iaf i mitt tycke.. Soffia köpte den igår.. Men så tyckte hon inte att den satt så fint på henne, och jag älskade den, men fanns bara en igår och hon hann före, men eftersom hon inte tyckte om dne på, så fick jag den och hon mitt presentkort på 1000ISK, vilket gjorde att jag tjänade 1000ISk..


Hade gärna givit henne 1000ISK men hon ville inte ha, så nu har jag en finfin tubtops klänning.. I love it! 


Mamma: toppen/klännngen från Topshop den grå/svarta har jag hittat en till dig, så är inköpt.. Nu va det ½ a rea priset så din blev jätte billig, strax under 80:-.. Busigt=) 

Av Bina - 14 juli 2007 13:19

Nu är man ledig, sitter hemma i soffan och gör ingeting.. super skönt kallar jag det..

Om en vecka och en dag ( 8 dagar ) är man ett helt år äldre.. då är jag 22år inte bara 21år.. Hmm det är väl så det kommer vara resten av livet..


Imorse när Martins klocka ringde vaknade jag på stört, va på väg upp när jag slänger ur mig " Jag är ledig idag juh" ocj slänger mig tillbaka ner på kudden, Martin tittade på mig som om jag va en idiot, skulle nog jag gjort på honom med iof sig..


Ska in i duschen nu, göra mig i ordning och åka till Kringlan.. Eller kanske Smaralind, vi får se..


Är helt ok väder, varmt och soligt dock lite moln, så kanske har tur att molnen försvunnit tills jag kommer hem så jag kan sitta lite på balkongen! =) Vore riktigt härligt.


Nu ska jag  göra mig i ordning har juh 1000ISK kvar på Zara... Så ska kolla läget där..



Av Bina - 14 juli 2007 12:28

Grattis vännen,

Hoppas du har det toppen borta i Chinalandet.. Och att du verkligen får en toppen födelsedag, och att du inte behöver jobba ihjäl dig=)


Saknar dig, riktigt mycket! Hoppas du har det lite bättre än vad du haft det tidigare vissa dagar och att håret mår bättre!!


Snart är det bara 6 månader kvar tills vi ses, eller ja det är 6 månader kvar! Jobbigt länge, sen blir det sista terminen! Sen är vi DONE!


Massa Pussar & Kramar till dig, Martin hälsar & hälsa Alessandro=)





FOTO: För er som inte vet är Isa tjejen längst till höger, fotot är taget från förra klassen Graduation nu i Maj -07 



Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards