Direktlänk till inlägg 15 juli 2007

Nanna dags idag igen..

Av Bina - 15 juli 2007 23:29

Konstigt att man måste sova... Men nu ska man sova igen...

Vaknar, sover.. hmm känns som om man bara är vaken eller sover, fast det är ju det man gör..


Nu är Martin en jobbig typ som sitter här bredvid och tjuv läser vad jag skriver.. Tycker det är jätte jobbigt när någon tittar på vad jag skriver innan jag är klar..  Nu sluta han, dessutom säger han inte att han tjuvläser utan att han läser.. Ännu jobbigare!=)


Har vart en skön dag..  Solat lite, ändrat hårfärg, lagat mat, städat lite.. Kollat igenom mina nya inhandlade inköp..

Jessica du skulle älska affärerna här.. Men vad säger du om att du & jag tar en weekend nånstans under våren.. Bara du och jag.. Myser äter goda middagar och shoppar.. Björn får vara pappa på hel tid en helg eller så får lilla söta Belle följa med på en tjej helg=)) .. Jag vill=))


Imorgon ska det jobbas igen, ska sortera alla kontrakt imorgon, alla klagar på att kabinett skåpet med alla kontrakt är så fullt men ingen gör något åt det, så ja erbjöd mig att rensa skåpet.. välkomnades mer än gärna så.. Det ska jag göra imorgon, riktigt skönt..

Ska skriva en rapport från ett möte jag satt med på förra veckan också.. Som ska lämnas in imorgon.. Får hoppas det går bättre än min Management Report i skolan (fick IG).. hehe.. Är inte så nervös, kan inte gå sämre iaf! =)



Nanna dags nu, tycker att både Jessica & Sofie får vakna ur deras blogg ide  och återkomma till verkligheten, saknar att läsa om er liv & prinsar & prinssessor! =)


Natti 

 
 
Ingen bild

Jessica

16 juli 2007 08:54

Skulle vara super kul att åka bort en weekend men vet inte om jag kommer ha råd med det. De pengar vi får över kommer nog läggas på bröllopet....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bina - 1 januari 2009 22:48

    Kolla gärna in:      http://bina.blogg.se 

Av Bina - 28 december 2008 03:36

Jaaa ni, ännu en dag av samma kaliber.. Men ja, Mr X som jag så gärna kallar honom skulle ha jobbat idag men eftersom det var lite boende på hotellet behövdes han inte, men vi hann endå träffas och prata i några minuter.    Endå fast det som behövdes...

Av Bina - 27 december 2008 02:25

Nu ligger man i sängen efter en kväll med stress.. Har jobbat extra idag, tillbaka till det jag älskar... Vara på golvet! Men nu ligger jag i sängen igen med halsont och feber, men jag hoppas att det försvunnit när jag vaknar imorgon.. =) I WISH!   M...

Av Bina - 25 december 2008 19:38

Här har vi mina julklappar för i år..  En perfekt dammsugare för min lilla pärla, som jag för övrigt har fixat i ordning så nu stortrivs jag ännu bättre.. Bara en ny kökslampa och sen fixa tillbadrummet, jaa skulle mer än gärna byta ut diskbänken ock...

Av Bina - 25 december 2008 14:14

Igår så va det som alla vet julafton! Va en riktigt mysig julafton! Tack familjen! Ja för ni är en stor del av mitt liv och har alltid funnits där... Tack! =)   Blev en riktigt mysig dag med massa god mat! Tack Laurent och Jennie föratt jag fick komm...

Ovido - Quiz & Flashcards