Direktlänk till inlägg 9 juli 2007

39 dagar senare!

Av Bina - 9 juli 2007 09:45

Precis 39 dagar har vi vart pa denna Ö idag.. Kanns konstigt, men tiden har gatt fort, ja iaf for mig er stackare dar hemma vet jag ingenting om=)

Nee men skamtosido, tiden har gatt fort, om 5 mander och 1 dag star vi dar pa Arlanda igen.. Kanns skont atttiden faktiskt gar fort..


Och ni som foljt mig har har antagligen markt att det har blivit en gladare Sabina ocksa, och de maste jag erkanna och faktiskt saga att jag ar gladare, men inte tillrackligt glad foratt bo har i restenav mitt liv, men det ar inte riktigt mitt problem, ar ju bara 5 manader kvar! =)


Nu sitter man iaf pa jobbet igen, kanns lite tungt for tyckte helgen har vart sa kort, men kan bero pa att man gjort sa himla mkt den har helgen..

Va riktigt segt att ga upp idag.. Det ar ett totalt tacke av moln ovanfor Island, gjorde det annu segare!

Sue ar pa vag till Blue Lagoon om en liten stund, tank om man hade haft den lyxen att kunna aka dit idag! =) Men sa ar inte fallet sa ar val bara att satta fart med arbetet!


Tog med mig brod hemifran idag, Sue kopte med sig Fazers Ragform den osotade, MUMS! Mitt favvo brod nu for tiden, sa ska ata det med lite kiwi och apelsinklyftor och en kopp the till frukost, ska bara vanta in Soffia som kommer vid 9.00 lite roligare med sallskap! Oj vad langt det blev men nu ska jag borja jobba!


Hoppas ni har en toppen dag hemma i Swe, aterkommer senare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bina - 1 januari 2009 22:48

    Kolla gärna in:      http://bina.blogg.se 

Av Bina - 28 december 2008 03:36

Jaaa ni, ännu en dag av samma kaliber.. Men ja, Mr X som jag så gärna kallar honom skulle ha jobbat idag men eftersom det var lite boende på hotellet behövdes han inte, men vi hann endå träffas och prata i några minuter.    Endå fast det som behövdes...

Av Bina - 27 december 2008 02:25

Nu ligger man i sängen efter en kväll med stress.. Har jobbat extra idag, tillbaka till det jag älskar... Vara på golvet! Men nu ligger jag i sängen igen med halsont och feber, men jag hoppas att det försvunnit när jag vaknar imorgon.. =) I WISH!   M...

Av Bina - 25 december 2008 19:38

Här har vi mina julklappar för i år..  En perfekt dammsugare för min lilla pärla, som jag för övrigt har fixat i ordning så nu stortrivs jag ännu bättre.. Bara en ny kökslampa och sen fixa tillbadrummet, jaa skulle mer än gärna byta ut diskbänken ock...

Av Bina - 25 december 2008 14:14

Igår så va det som alla vet julafton! Va en riktigt mysig julafton! Tack familjen! Ja för ni är en stor del av mitt liv och har alltid funnits där... Tack! =)   Blev en riktigt mysig dag med massa god mat! Tack Laurent och Jennie föratt jag fick komm...

Ovido - Quiz & Flashcards