Direktlänk till inlägg 2 juli 2007

Min kamp mot mina extra kilon..

Av Bina - 2 juli 2007 22:06

Ska påbörjas nästa vecka.. Hade tänkt att det skulle börja idag, men nopp, eftersom jag nu ska jobba över ca 2½ timme per dag så är det inte så skönt att gå och träna kl 18.30 vrålhungrig och trött för att sedan gå och lägga sig klockan 21.30


Hinner ju inte med att leva då, Så därför blev det nästa vecka jag ska börja, men har påbörjat kosten.. Ingen jucie till frukosten, en kopp the och ett glas vatten.. Sen har vi alla fåt sportflaskor så dricker typ 3 liter vatten omdagarna nu (kan du tänka dig det Mamma??=)) Sen går jag ner till receptionen istället föratt ringa/maila.. Så det är nice..


Ska gå ner ca 15 kg..


Då min startvikt ligger runt 79kg (vet inte riktigt vart alla dessa kilon sitter men men, finfördelat säkert=))


Min målvikt ligger vid 65kg och neråt.. men när jag nått 68-70kg ska jag se till att jag ändrat livstsil och mår jag bra, ska jag se till att gå ner sakta..


Men har som mål tills jag kommer hem till Swe i December, men går det fortare gör det ingenting =) 

 
 
Ingen bild

Mam

2 juli 2007 23:59

Bravo kärleken se nu till att du gör det "varje" dag o inte slutar efter 2dgr för att du tycker du får springa på toa hela tiden./Kramis
Ps. Barbara Streisand har blivit inställt!! Ds

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bina - 1 januari 2009 22:48

    Kolla gärna in:      http://bina.blogg.se 

Av Bina - 28 december 2008 03:36

Jaaa ni, ännu en dag av samma kaliber.. Men ja, Mr X som jag så gärna kallar honom skulle ha jobbat idag men eftersom det var lite boende på hotellet behövdes han inte, men vi hann endå träffas och prata i några minuter.    Endå fast det som behövdes...

Av Bina - 27 december 2008 02:25

Nu ligger man i sängen efter en kväll med stress.. Har jobbat extra idag, tillbaka till det jag älskar... Vara på golvet! Men nu ligger jag i sängen igen med halsont och feber, men jag hoppas att det försvunnit när jag vaknar imorgon.. =) I WISH!   M...

Av Bina - 25 december 2008 19:38

Här har vi mina julklappar för i år..  En perfekt dammsugare för min lilla pärla, som jag för övrigt har fixat i ordning så nu stortrivs jag ännu bättre.. Bara en ny kökslampa och sen fixa tillbadrummet, jaa skulle mer än gärna byta ut diskbänken ock...

Av Bina - 25 december 2008 14:14

Igår så va det som alla vet julafton! Va en riktigt mysig julafton! Tack familjen! Ja för ni är en stor del av mitt liv och har alltid funnits där... Tack! =)   Blev en riktigt mysig dag med massa god mat! Tack Laurent och Jennie föratt jag fick komm...

Ovido - Quiz & Flashcards