Alla inlägg under juli 2007

Av Bina - 18 juli 2007 00:13

Ska nanna nu, trött.. Och har ont i huvudet.. Därför jag inte skrivit idag så mkt eller innehållsrikt, skulle blitt en massa klagande.. =)


Va mysigt ni verkar ha haft det Sofie.. =)


Martin och jag har beställt en resa till Mexico i Dec... Dagen efter vi kommit hem, men har 10 dagar på oss att bestämma oss.. Känns verkligen som om vi behöver den här semestern, innan min sista termin sätter fart!

Lär inte ha så många timmar över efter hårt pluggande och pendlande till min favvo Jessica och alla bröllops planer som går för fulla muggar hemma i Sthlm.. =)) Längtar..


Så jag håller tummarna, för Mexico.. Återkommer med mer info om hotell och allt när vi betalt, typ nästa onsdag om en vecka..

=))


Vart på IKEA idag, hejja Swe! Här låter det som de säger Ica när de säger IKEA.. Men jaja, får inte klaga allt för mkt de har ju iaf IKEA! Köpte nya lakan, allt på rea.. hehe knallrött underlakan och något grå/rött påslakan och örngott.. Ser ut som en barnsäng, lägger upp bild imorgon..


Lingonsylt också=) Och fler galgar till mina nya kläder=)


Nanna dags bland nya lakanen.. Mysigt!


Nattinatti 



Av Bina - 17 juli 2007 17:52

Hade ju tankt ta en promenix upp bland bergen idag, men orkar verkligen inte.. ar helt slut, i kroppen.. Sa blir en tur till IKEA istallet.. till mitt hem som de kallar IKEA har pa jobbet..


Martin kommer och hamtar mig om nagar minuter, har verkligen egen taxi tjanst! Underbart!! =)

Av Bina - 17 juli 2007 10:16

Inatt har tydligen min kara pojkvan vart ute och akt bil (????) Ibland undrar man vad han tanker med..


Han tyckte himmlen va sa fin sa han ville ta en massa kort, ok men kanske inte klockan 00.00 mitt i natten.. Han kom hem vid 01. tiden.. solen hade tydligen precis gatt ner nar han vande om hem.. sa har val mitt svar, solen gar ner runt 00.30 kanske..


Han ar en knasboll han, medans jag lag och tok sov i sangen...


Mysigt, att Sofie, Matte & Liam har kommit hem, vill lasa och se en massa bilder=) Valkomna hem till Swe! Har saknat er..

Av Bina - 17 juli 2007 10:13

Ar inte riktigt lika fint vader idag men, ja helt ok. varmt iaf! =) Har mina kostymshorts idag emd med en tunika, maste kanna sig lite sommar fin.


Sovigt gott har jag gjort.. Ar enda lite trott, Sangen ar inte allt for skon, ar nog det som ar problemmet..


Jobba dags nu, ar inte pa  varldens basta humor idag, so I will keep it short =)

Av Bina - 16 juli 2007 21:24

Vädret har hållt sig toppen fint hela dagen, är impressed.. =) Är typ 17 grader nu coh solen har fortfarande inte gått ner, gör ju inte det förens inatt någon gång.. Känns lite skumt att solen är uppe när man går och lägger sig och har gått upp när man går upp..


Åt lunch på National Museumet idag, Feta ost Sallad ute på uteserveringen, mysigt kan man säga! Köpte med oss varsin Latte tillbaka till kontoret.. Stämmningen på kontoret är inte den bästa, eller nja inte bland kontors landskapet där jag sitter iaf.. Så Jag tog tillfället i akt att sitta in på Kristjans kontor och rensa alla kontrakts foldrar.. Kändes skönt!


Martin kom och hämta mig när jag slutade, vi åkte till Kringland/Haugkaup och köpte plocksallad, en salladsbar där man får göra sin egen sallad. MUMS.. Älskar detta sätt.. Bara ta det mumsigaste..


Sen åkte vi til Nathulsvik och hade picknick.. mysigt, skönt att ligga i gröngräset äta sallad i strålande solsken, hade tänkt bada men vi åkte hem istället, blåste lite, finns en varmvattens bassäng där också, som har 35grader vatten, men va så mkt folk där, så får ta det nästa gång..


Trött nu, ska vila lite och kolla lite tv innan det blir sängen och nanna time så man är pigg och glad imorgon! =) 

Av Bina - 16 juli 2007 10:44

Har kommer sommaren..


Ar sjukt varmty har och klockan ar bara 8.50 Helt otroligt.. Har ett par kostymshorts och en kortarmad skjorta, och det ar enda FOR varmt.. Nar jag bestamde mig foratt aka hit laste jag nanstans att det blir max 15 grader under sommaren har.. Hmm nu kl tidigt pa morgonen ar det redan 24 grader, Vad hande dar?? ;þ


Jag trivs i varmen iaf, magen kurrar lite.. Frukost dags..


Ar det sa har fint vader nar jag slutar vid 16 tiden, blir det en svang om med piknick och bikini till Nathulsvik. Man kan ju liksom ligga och sola och bada har klockan 20.00 eftersom solen gar ner vid 01-02.. Sa blir lite solning och mat mys efter jobbet, Vi hade tankt aka till IKEA men varfor slosa fint vader pa IKEA??

Neje nej, far bli lite tid i solen istallet.. Langtar redan till att jobbet sluutar, men forst lite frukost!!



Ska mysa in pa varm varma kontoret idag!
Av Bina - 15 juli 2007 23:29

Konstigt att man måste sova... Men nu ska man sova igen...

Vaknar, sover.. hmm känns som om man bara är vaken eller sover, fast det är ju det man gör..


Nu är Martin en jobbig typ som sitter här bredvid och tjuv läser vad jag skriver.. Tycker det är jätte jobbigt när någon tittar på vad jag skriver innan jag är klar..  Nu sluta han, dessutom säger han inte att han tjuvläser utan att han läser.. Ännu jobbigare!=)


Har vart en skön dag..  Solat lite, ändrat hårfärg, lagat mat, städat lite.. Kollat igenom mina nya inhandlade inköp..

Jessica du skulle älska affärerna här.. Men vad säger du om att du & jag tar en weekend nånstans under våren.. Bara du och jag.. Myser äter goda middagar och shoppar.. Björn får vara pappa på hel tid en helg eller så får lilla söta Belle följa med på en tjej helg=)) .. Jag vill=))


Imorgon ska det jobbas igen, ska sortera alla kontrakt imorgon, alla klagar på att kabinett skåpet med alla kontrakt är så fullt men ingen gör något åt det, så ja erbjöd mig att rensa skåpet.. välkomnades mer än gärna så.. Det ska jag göra imorgon, riktigt skönt..

Ska skriva en rapport från ett möte jag satt med på förra veckan också.. Som ska lämnas in imorgon.. Får hoppas det går bättre än min Management Report i skolan (fick IG).. hehe.. Är inte så nervös, kan inte gå sämre iaf! =)



Nanna dags nu, tycker att både Jessica & Sofie får vakna ur deras blogg ide  och återkomma till verkligheten, saknar att läsa om er liv & prinsar & prinssessor! =)


Natti 

Av Bina - 15 juli 2007 20:39

Nu får jag skärpa mig, hehe mitt problem är nu att jag har inga galgar föratt hänga upp kläderna på... Klänningarna och allt sådannt kommer jag inte kunna använda förens jag är på semester, eller ja i Aus..


Hoppas det är fint väder imorgon, så jag kan ha min kjol på mig och min nya svartakortarmade skjortan..


Vill ha sol och värme.. Kanske ska ta picknick imorgon vid Nathulsvik.. (Konstgjorda stranden) Med salladen från Haugkaup, MUMS! Martin är ledig snart, eftersom han får jobba över idag med.. När han väl kommer hem är han ledig tills på fredag..  


Nu hörde jag en bildörr smälla igen, kanske martin.. Ska steka Pannkakor nu! MUMS 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards