Alla inlägg under juli 2007

Av Bina - 21 juli 2007 14:46

Martin kom hem på lunchen, han hade iof sig glömt sin matlåda hemma men endå, va riktigt mysigt att han kom hem.. Sånna små saker kan få än att bli jätte glad..


He made my day! =) 

Av Bina - 21 juli 2007 13:44

Nu är det bara en dag kvar.. Imorgon fyller jag år.. Ska bli skojj.. Eller jag vet inte egentligen men längtar lite iaf..


Pratade med Jesica igår, är fortfarande så sjukt glad för dig vännen! =), Hon sa att hon var på väg in till Malung och att hon hade hittat nått till en vän som fyller år i övermorgon, då slog det mig och jag sa "Det kanske är jag".. Detta fick mig att vakna upp och komma på att även fast jag inte är i närheten så är allt fortfarande detsamma.. Tack..


Ingn träningsvärk idag, riktigt skönt, strechade nog tillräckligt, känner av lite i höfterna men kan berpo på längden jag gick och sprang=) Ine direkt så att min kropp är van vid det! =) 

 Ska låta kroppen vila nu i helgen.. bara ta en 1timmes promenad idag och imorgon.. sen till gymmet på måndag.. 


Ska kolla lite film idag.. Vet inte riktigt vad men förhoppningsvis någon bra! 

Av Bina - 21 juli 2007 00:46

Grattis Jessica, som fått tjänsten som Service Manager.. Är sååå glad för din skull, you rock!! =) Love you!


Ska nanna nu, tror jag fått musarm, min högerarm gör jätte ont, började känna av det i eftermiddags, blir bara värre och värre.. S blir nog inte såmycket data i helgen..


Nanna gott alla vänner, för det ska jag! 

Av Bina - 21 juli 2007 00:45

Då släpps Harry Potter boken här på Island, åkte förbi bokaffären med bussen, folk tältade och var utklädda, coolt!! =) Hade gärna köpt boken jag med, emn är trött.. Åker nog och köper den imorgon.. Vi får se.. =)



Av Bina - 21 juli 2007 00:41

Blev en hel del tid på gymmet, Martin skulle hämta mig vid 18 tiden men han va tvungen att jobba över så, jag stannade kvar.. sen visade det sig att han inte kunde/skulle hinna hämta mig så jag tog bussen hem..


Under denna tid på 2½ timme hann jag gå en mil på löpbandet,  jag sprang 5 km, och gjorde 2 set på alla maskiner.. Så jag blev en rivstart! =)


Startvikten ligger på 79kg...


Ska väga mig 1 gång per månad, vilket blir enkelt eftersom vi inte har någon våg hemma.. Så nästa vägning är alltså den 20 Augusti.. Hoppas på nått kilo mindre iaf! =)


Längtar till min frukost, Smoothie! =) MUMS! 

Av Bina - 20 juli 2007 17:38

Sitter fortfarande kvar pa jobbet, har vart en hektisk dag, mailbombning pa hog niva kan man kalla det. Lite jobbigt men inte sa  mycket att gora at det.. Le och vara glad.. Ska ner till gymmet om 11/2 timme, ska bli super skont, ska ta mig ett bad sen ocksa, i jacuzzin i spat! =)



Langtar till helgen bara kunna ta det lugnt! ♥

Av Bina - 20 juli 2007 10:03

Nu ar det fredag, fast blir en langfredag for mig eller ja langre an de tidigare fredagarna..


Jobbar till 16 idag.. Sen ska jag ner i gymmet, Martin kommer och hamtar mig vid 18.15 tiden..  sa har ett tag pa mig i gymmet..


Forst ska 8 timmar av jobb avklaras, sitter med mp3:n har och tar det lugnt till bra musik.. Trodde Fidelio va nere nar jag satte igang datorn men icke sa nicke va bara att starta om datorn sa funka det, inte det roligaste att borja dagen med problem.. Var datakille kommer inte forens kl 10 pa fredag.. sa det skulle vara riktigt segt! =)


Jobba vidare ska man gora nu, har lite saker som maste vara gjorda innan jag gar idag, typ 20 viktiga saker, sa bara att borja, och mailboxen ar overfull, alltid sa pa fredagar, alla vill ha svar innan helgen! =) Sa alla ni som traksserar nagra stackare pa fredagar och vill ha svar innnan gar pa fredagen, gor inte det.. Man struntar i att svara da.. och va riktigt trevliga nar ni skriver, men dock inga smilegubbar =) i ett arbetsrelaterat mail, eller? Jag tycker det ser oerhort oartigt/oproffisionellt ut.. Vad tycker ni?



Blessð Blessð

Bina

Av Bina - 19 juli 2007 23:57

Nu är det nanna dags, har packat ryggsäcken för gymmet efter jobbet imorgon, även lagt i en bikini, det bästa med det här gymmet är att det finns jacuzzi och bastu, så där kan man ligga och njuta! =)


Martin slutar 18, så har 2 timmar på mig efter jobbet varje dag att gymma och sedan bada/basta, sen åker vi hem äter mat och duschar.. Ska förhoppningvis komma hem som en något fittare Sabina, we will see...


Kollat på Material Girl har jag gjort också, en Sabina film.. Har man inget bättre är denna perfekt om man tycker om tonårstjejsfilmer, chicflicks.. I do så jag är fast.. Kan i så fall också rekommendera Blue Crush, med Kate Bosworth.. Älskar den filmen! Sett den åtskiljaktigt många ggr.. Me like lots.


Nu till nått annat jag älskar!Sova, Natti natti! =) 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards