Alla inlägg under juli 2007

Av Bina - 26 juli 2007 13:08

Mamma du e for rolig du=)


Du har ju inte kommit pa att du kommer fa hem allting till dig innan du ska ta med det till mig,

sa ja tex bikinin, den kanske du tom med kan fa lana under tiden du ar i Grekland, eftersom jag inte kommer kunna anvanda den enda.. =)

Den kostar 449:- med min CSN rabatt.. Just nu ar den dock slut men ska halla ogonen oppna.. Sen sa kan du ju alltid prova min nar den kommer..


Du har en massa klader nu du kan ha pa Santorini.. hehe, bara du inte forstor dem=)


Kallt, fryser BRRRR..  



Av Bina - 26 juli 2007 12:22

Ok, NU ar det inge kul langre.. Ar trott pa att alla, som sitter vid mig ska envisas med att bara prata Islandska hela tiden.. Visst jag har vart har i 2 manader och visst jag forstar sakert 85% av va de sager nar jag bara kan sitta och smyg lyssna.. men ta inte for givet att jag kan.. Martin kan inget.. kan vara foratt han inte har nagon runt honom som pratar Islandska, men vafan.. Ar trott pa att inte kunna forsta..


Kanna sig utanfor pa lunch rasterna osv.. Det funkar super nar jag ar typ ensam med Soffia for hon pratar engelska med mig..


Jag kan inte Islandska, jag har tom med problem att forsta Danska, hur i hela friden kan jag da kunna forsta och PRATA ett sprak som ar som en highchaparall blanding av ryska, finska och vette an vilka fler sprak.. hmm I?m fed up with this..


Om det nu ar sa jakla latt att forsta Norska & Danska som Islanning, lar er svenska ocksa.. ne men nej inte kan de forsta mig nar jag pratar... (???) Jaja, kanner mig som en utomjording pa jorden, normalt? Knappast..



Av Bina - 26 juli 2007 10:03

Nu ar man up and running igen..


Har en liten bekant som kallas huvudvark med mig ocksa, som manga vet ar det inte den basta vannen har i livet, men vad kan man gora?


DEt ar sol idag iaf, SOL.. Underbart igar va det sa mycket regn sa och himmlen var lika svart som natten vanligtvis ar, fast dock inte har pa Island..


Trott ar jag ocksa, men brukar forsvinna efter frukostrasten, hungrig ar jag ocksa..

Ska bli sa skont med helg den har veckan, inte ofta jag kanner sa men ar segt den har veckan.. Men man har alla bra och lite samre veckor.. Detta har vart i kategorin av de sist namnda.. Trott segt och huvudvark =þ


Pratat med nelly.se ocksa, Stina i vaxeln ar verkligen en toppen tjej.. Super trevlig och oerhort hjalpsam! Tack!!! Sa hon sag min tukrosa bikini att den skulle packas snart och sa har hon fort tillbaka pengarna for min tidigare bestallda bikini, sa om jag inte hade fatt den forens pa tisdag-onsdag skulle jag ringa igen.. Bra service!


Jobba vidare ska jag gora nu!

Av Bina - 26 juli 2007 00:25

Vi har nu betalat halva vår resa till Thailand, resterande behöver inte betalas förens sista Oktober så jafram tills dess behöver vi inte betala nått mer..


Så underbart ska bli så skönt med semestern, längtar redan dit, men vill samtidigt egentligen vara hemma eftersom vi får så lite tid hemma i SWE och speciellt Stockholm, men kommer bli ett par tågresor Sthlm-GBG-Sthlm under våren, så ska vara så mkt jag bara kan i Sthlm, my lovely home..


Första prioritet är att klara av skolan, Andra är att hjäla Jessica och Tredje är att må bra=) Låter bra va? hehe..


Nanna nu, trött.. Ska inte försova mig imorgon! =) 

Av Bina - 26 juli 2007 00:22

Vi åt mums middag ikväll.. Raggmunk med lingonsylt, dock inget stektfläsk till, är super dyr här.. ett paket Bacon kostar nästan 40:- så ja fläsk är typ det dubbla och paketen är samma storlek som hemma.. =)


22 dagar kvar tills Mamma kommer hit.. JIHU!!! Imorgon är det 3 veckor på dagen.. Ska bli såå skojj! Saknar SWE skit mycket rent ut sagt! Men om 4 veckor har vi bara hälften av tiden kvar! =)) Super smiley på det..



Av Bina - 26 juli 2007 00:13

Finfint, som sagt snart i en brevlåda nära dig, hihi..


Kap, ifrån Asos.. gjordes för 1-2 veckor sen, men har inte kunnat lägga upp bildr förens nu.. Så here you go.. Enjoy, för det läte jag garanterat göra när detta kommit!



Av Bina - 25 juli 2007 20:51

Fast desssa daker har jag inte shoppat själv.. Soffia är en sådan person som inte provar i affären även fast det är på rea.. (!!!!) Så dessa saker köpte hon sen passade de inte så ja, hon kunde inte lämna tillbaka dem.. Jag tar emot allt jag=)


Vet inte riktigt om det är en jag klänning men tycker dne är söt.. Kjolen är super söt tycker jag!! Perfekt till Thailand/Australien..



Av Bina - 25 juli 2007 18:58

Bestallde den vita bikinin med rosa och grona blommor pa toppen ifran nelly.se samma dag som rean startade, eftersom jag fortfarande inte fatt den kontaktade jag dem och de sa att den va slut, hmm.. Kandes jatte trakigt.. Dock fanns da en av de andra jag har velat ha ifran Salinas, Frutilly.. jag vill dock ha den coral fargade, slut dock!!! =/ Sa blev den turkosa, tycker iof sig att den ar super fin iaf!


Sa blidde den turkosa Frutilly fran Salinas.. =)

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards