Alla inlägg under juli 2007

Av Bina - 14 juli 2007 18:35

Jag tycker den här klänningen är finfin.. Iaf i mitt tycke.. Soffia köpte den igår.. Men så tyckte hon inte att den satt så fint på henne, och jag älskade den, men fanns bara en igår och hon hann före, men eftersom hon inte tyckte om dne på, så fick jag den och hon mitt presentkort på 1000ISK, vilket gjorde att jag tjänade 1000ISk..


Hade gärna givit henne 1000ISK men hon ville inte ha, så nu har jag en finfin tubtops klänning.. I love it! 


Mamma: toppen/klännngen från Topshop den grå/svarta har jag hittat en till dig, så är inköpt.. Nu va det ½ a rea priset så din blev jätte billig, strax under 80:-.. Busigt=) 

Av Bina - 14 juli 2007 13:19

Nu är man ledig, sitter hemma i soffan och gör ingeting.. super skönt kallar jag det..

Om en vecka och en dag ( 8 dagar ) är man ett helt år äldre.. då är jag 22år inte bara 21år.. Hmm det är väl så det kommer vara resten av livet..


Imorse när Martins klocka ringde vaknade jag på stört, va på väg upp när jag slänger ur mig " Jag är ledig idag juh" ocj slänger mig tillbaka ner på kudden, Martin tittade på mig som om jag va en idiot, skulle nog jag gjort på honom med iof sig..


Ska in i duschen nu, göra mig i ordning och åka till Kringlan.. Eller kanske Smaralind, vi får se..


Är helt ok väder, varmt och soligt dock lite moln, så kanske har tur att molnen försvunnit tills jag kommer hem så jag kan sitta lite på balkongen! =) Vore riktigt härligt.


Nu ska jag  göra mig i ordning har juh 1000ISK kvar på Zara... Så ska kolla läget där..



Av Bina - 14 juli 2007 12:28

Grattis vännen,

Hoppas du har det toppen borta i Chinalandet.. Och att du verkligen får en toppen födelsedag, och att du inte behöver jobba ihjäl dig=)


Saknar dig, riktigt mycket! Hoppas du har det lite bättre än vad du haft det tidigare vissa dagar och att håret mår bättre!!


Snart är det bara 6 månader kvar tills vi ses, eller ja det är 6 månader kvar! Jobbigt länge, sen blir det sista terminen! Sen är vi DONE!


Massa Pussar & Kramar till dig, Martin hälsar & hälsa Alessandro=)





FOTO: För er som inte vet är Isa tjejen längst till höger, fotot är taget från förra klassen Graduation nu i Maj -07 



Av Bina - 13 juli 2007 21:06

Idag har jag gjort inget, va på jobbet till 13.. Kommer dock inte ihåg vad jag gjort egentligen.. Spelat Bubbles.. Kul ju!!! www.leikjanet.is/bubbles


Prova vet jag man ska ju sönder dem.. Kul=)


Blir köttbullar till middag LYX!! Med kokta potatisr.. Bachelor Rome ikväll, the women tells it all, ska bli riktigt kul=)


Så blir kolla tv, äntligen helg, Martin jobbar dock så blir en ensam helg.. Ska mysa för mig själv hoppas på fortsatt bra väder så kan jag sola lite! =) 

Av Bina - 13 juli 2007 21:04

Vi fick en sommar preset idag på jobbet, 10.00ISK presentkort, Soffia och jag delade på det.. Så jag köpte dessa saker på rean.. Underbara tycker jag.. Köpte också ett par svarta leggings, dock ej på bild=)


Mamma: Klänning/toppen är från Topshop.. finns i Gallerian.. Kolla där.. Kostade typ 150SEK.. Fanns bara en här.. Annars kan du få låna hem min sen..  

Av Bina - 13 juli 2007 09:57

Ja ni kan det vara battre an att fa se solstralar nar man vaknar, det kan det faktiskt.. Nar vi akte till jobbet aker vi valdigt nara atlanten pa ett stalle, och dar, va vattnet alldeles spegelblankt.. Har aldrig sett Atlanten spegelblank, kandes som Malaren en sommar dag, men jag ar ju pa on langt bort ifran Swe.. hihi.. Och jag idag ar allt bra! =)


Ska ata havregrynsgrot snart! =) MUMS!


Jessica, Belles saker har Mamma nu, sa sla henne en pling sa far du din lilla prinsessas saker, och dina klader som du har hos henne ocksa, eller ja mina foredetta..

Om du vill lana nagon BIKINI, har jag typ 70 hos Mamma... bara att valja och vraka! =)


Maste ringa DHL, har ett paket pa vag till London! =) haha Lang historia, skriver ikvall!

Av Bina - 12 juli 2007 22:49

Underbart, mår lite bättre nu, kan dock bero på alvedonen, men är bättre iaf!! =) Känner mig inte lika grinig, så känns också bra!! =)


Vart en 10 timmars dag på jobbet idag med, men bara föratt jag ville, I like my work, så känns riktigt bra att jobba 10 timmar!=)

Ska kolla Despan snart, ska nog gå och handla lite först..  Vill ha havregrynsgröt till frukost, awn köp NÅGRA powerbars att ha i skrivbordet på jobbet, när det är äcklig mat, eller mindre god mat på jobbet=)


Ska bli riktigt kul att kolla Despan, saknat det sen förra veckan!



Av Bina - 12 juli 2007 14:30

Fick bara ett riktigt sug efter fruktsoda, MUMS.. Va pizza till lunch idag, va nog den godaste pizzan jag nagonsin atit, till och med godare pizza an Birkastans... UNDERBART!


Undra om det blir BIO ikvall, Nagon som sett Die Har 4.0 an???

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards