Direktlänk till inlägg 27 juli 2007

Back in business..

Av Bina - 27 juli 2007 11:31

Som jag har jobbat denna vecka, har nu 7 timmars overtid pa mitt tillgodo konto.. =)

Behover darfor bara jobba 1 timme idasg.. Trodde jag ja !! =)

Kommer hit och Booking.com har mail trakasserat mig hela natten tydligen.. Inte bara en sak som ska uppdateras utan det mesta.. Datum dar vara priser ligger fel och dar mark-upen ar TOTALT messed up..

Sa sitter just nu och raknar pa olika rates.. Har gatt och blivit Revenue manager over en natt... hehe..

Sen ska allt raknas om till Euros och komma sa nara den islandska valutan som mojligt.. och jag sitter och tanker pa SEK.. jag ar riktigt snurrig i kolan just nu! =)


Tycker det iof sig ar skit kul, pa ren svenska =þ


Sa har mitt lilla projekt idag, dock ar det 20 grader ute och stralande solsken, sa borde egentligen jobba pa och komma harifran och vara med min pojkvan som ar ledig idag..  Men maste fa detta klart forst.. Sa pa med glasogon och satta fart ar vad jag ska gora nu!


Kaffe & Fredagsfika kl 10.. Har 20 min pa mig innan kontoret forvandlas till ett kacklande honshus.. Ar ju bara tjejer pa kontoret nu i semester tider.. Annars bara 3 killar.. Stackars dem! =þ

 
 
evelina

evelina

27 juli 2007 14:47

duktig du e!

krama

http://www.evelinastrand.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bina - 1 januari 2009 22:48

    Kolla gärna in:      http://bina.blogg.se 

Av Bina - 28 december 2008 03:36

Jaaa ni, ännu en dag av samma kaliber.. Men ja, Mr X som jag så gärna kallar honom skulle ha jobbat idag men eftersom det var lite boende på hotellet behövdes han inte, men vi hann endå träffas och prata i några minuter.    Endå fast det som behövdes...

Av Bina - 27 december 2008 02:25

Nu ligger man i sängen efter en kväll med stress.. Har jobbat extra idag, tillbaka till det jag älskar... Vara på golvet! Men nu ligger jag i sängen igen med halsont och feber, men jag hoppas att det försvunnit när jag vaknar imorgon.. =) I WISH!   M...

Av Bina - 25 december 2008 19:38

Här har vi mina julklappar för i år..  En perfekt dammsugare för min lilla pärla, som jag för övrigt har fixat i ordning så nu stortrivs jag ännu bättre.. Bara en ny kökslampa och sen fixa tillbadrummet, jaa skulle mer än gärna byta ut diskbänken ock...

Av Bina - 25 december 2008 14:14

Igår så va det som alla vet julafton! Va en riktigt mysig julafton! Tack familjen! Ja för ni är en stor del av mitt liv och har alltid funnits där... Tack! =)   Blev en riktigt mysig dag med massa god mat! Tack Laurent och Jennie föratt jag fick komm...

Ovido - Quiz & Flashcards