Direktlänk till inlägg 22 juli 2007

Ny dag om alldeles strax, min födelsedag tar sig mot sitt slut..

Av Bina - 22 juli 2007 23:59

Nu har man blitt 22år också, inte föratt jag känner mig så mkt äldre.. =) Men iaf, på pappret är jag ett år äldre..


Vart en lugn och harmonisk dag.. Gick ur sängen vid 13- tiden (vår tid här) Åt lunch med Martin som kom hem idag med.. =)

Sedan tog jag en lång dusch, passade även på att göra rent badrummet innan jag duscha, riktigt skönt.. ! =)

Gjorde en faCE scrub med en Blue Lagoon prduct, sedan använde jag min Blue Laggon kräm, la en inpackning i håret.. Ja sen va det problemmet, hitta nått att ha på sig.. Martin undrade om jag hade haft problem eller om jag hade fått för mig att slänga allt jag hade med mig hit, hehe allt låg i sängen och endå sprang jag omkring i mina ljusrose mjukisar och en knallblå ginatricot t-shirt.. =)

Ni vet hur det är när inget passar, så blev mjukis kläder.. Men håret och sminket va iaf i ordning gjort..


Åt middag sen när han kom hem ifrån jobbet, tortellini med bacon,chmpinjioner,rödlök och grädde.. Mums mums=)

Till efterrätt blev det färska jordgubbar och hallon med Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie glass.. Mums!


Kollade även på Blind Dating=) Va en riktigt bra film.. Har därav titta på 3 filmer idag.. hihi, mysigt värre...



Gjort i ordning min gymväska tills imorgon också.. Ska gå till gymmet vid 16.30 sen kommer Martin och hämtar mig vid 18.. Så blir perfekt..


Nu är det natti natti som gäller, Bina trött..


Tack så hemskt mycket för alla goa gratulationer jag fått idag, har inga pengar kvar på mobilen så har därför ite kunnat svara på sms:en jag fått, men ett JÄTTE TACK!!! =)

Nu är nästa milstolpe på denna resa att Mamma, Yvonne och Felix kommer och hälsar på, den 16e Augusti.. Bara 25 dagar kvar! =))


Natti natti 

 
 
evelina

evelina

24 juli 2007 21:13

vad bra att du hade en mysig födelsedag i myskläder =)

hoppas allt e bra!!

krama

http://www.evelinastrans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bina - 1 januari 2009 22:48

    Kolla gärna in:      http://bina.blogg.se 

Av Bina - 28 december 2008 03:36

Jaaa ni, ännu en dag av samma kaliber.. Men ja, Mr X som jag så gärna kallar honom skulle ha jobbat idag men eftersom det var lite boende på hotellet behövdes han inte, men vi hann endå träffas och prata i några minuter.    Endå fast det som behövdes...

Av Bina - 27 december 2008 02:25

Nu ligger man i sängen efter en kväll med stress.. Har jobbat extra idag, tillbaka till det jag älskar... Vara på golvet! Men nu ligger jag i sängen igen med halsont och feber, men jag hoppas att det försvunnit när jag vaknar imorgon.. =) I WISH!   M...

Av Bina - 25 december 2008 19:38

Här har vi mina julklappar för i år..  En perfekt dammsugare för min lilla pärla, som jag för övrigt har fixat i ordning så nu stortrivs jag ännu bättre.. Bara en ny kökslampa och sen fixa tillbadrummet, jaa skulle mer än gärna byta ut diskbänken ock...

Av Bina - 25 december 2008 14:14

Igår så va det som alla vet julafton! Va en riktigt mysig julafton! Tack familjen! Ja för ni är en stor del av mitt liv och har alltid funnits där... Tack! =)   Blev en riktigt mysig dag med massa god mat! Tack Laurent och Jennie föratt jag fick komm...

Ovido - Quiz & Flashcards