Alla inlägg under augusti 2007

Av Bina - 23 augusti 2007 14:38

Idag kunde jag ata lunch jag med.. =) haha, Dock va det Lammkottsoppa.. Det var riktgit vidirigt och jag ar vuxen och ja jag smakade sa jag far verkligen saga sa.. =)


At en rostebrod macka, en knacke brod macka och en apelsin till lunch.. Ska ga ner och ata lite havregrynsgrot till eftermiddagsrasten. Sa jag orkar ga ner i gymmet sen..


Klar med ett projekt nu ar det nasta som ska goras.. Betydligt mycket roligare an det forra, sa jag ar glad=)

Av Bina - 23 augusti 2007 10:01

Vi kommer vara hemlosa i 6 natter.. Riktigt segt.. Vi ska flytta ut ur lagenheten den 2:a September och vi far inte flytta in i rummet forens pa eftermiddagen den 8:e September..


Vi har faktiskt ingen aning om vad vi ska gora dar emellan..


Hotellen jag jobbar pa har inte allt for mycket availability sa det ar inte sa stor sannolikhet att jag far "bra" pris..


Hmm.. Far vall lana Soffia's talt i 6 natter.. Har ju enda tillgang till dusch pa gymmet.. Kommer i sadant fall bli en valdigt seg vecka.. Vi far se,


Om nagon kanner nagon i Reykjavik som har tva sangar over i 6 natter, hojjta garna till da=)

Av Bina - 23 augusti 2007 09:58

Har sadan traningsvark.. Det sjuka ar efter vad.. Efter att jag typ haftat papper och gjort hal i papper hela dagen igar..


Ska ta mig en vangom i gymmet idag ocksa..


Har med mig en produkttiding fran ASOS och nya SOLO.. Eller ja jag vet inte om den ar sa ny men den ar iaf inplastad for mig sa det kallar jag ny =þ



Vadret ar ál som vanligt har borta mitt i atlanten, lite segt men borjar faktiskt vanja mig vid skit vader.. =)

Av Bina - 22 augusti 2007 22:36

Även idag kommer allt från Asos.com.



Av Bina - 22 augusti 2007 21:54

Blev super-duper-goda Hamburgare till middag..

Gjorde med lite grövre rostebröd istället för det tok onyttiga brödet.. Dock fortfarande lite onyttigt iaf! =)


Hemma nu, ska kolla runt lite i den stora vida internet världen och se om jag hittar nagot "Dagens jag vill ha" Kan ju alltid avsluta med asos.com. Där hittar jag juh alltid saker =P



Av Bina - 22 augusti 2007 20:37

Nu ar det dags for mig att ga hem snart vart har 11 timmar sa datorn borjar surra som bara den, ar ett tecken pa att det ar dags att ga.. =)


Hamburgare till middag, MUMS!

Av Bina - 22 augusti 2007 17:59

Vet inte vad som hander har idag.. sen jag skrev senast har brandalarmet tjutit 3ggr till.. Det ar verkligen hjartattack pa mig snart..


Alla pa kontortet tittar nu pa mig direktnar de hor ljudet sen skrattar alla.. Jag ser tydligen vettskramd ut nar det borjar..


Vem blir inte radd av nagot som heter alarm?



Av Bina - 22 augusti 2007 15:10

Langtar som bara den, Sofie fick mig att dromma mig bort ett tag..


Men ar nastan bara 3 manader kvar tills vi kan ligga pa stranden och njuta med nagra paraplydrinkar och vita strander och turkosa vatten..


Skulle helst vilja aka nu, har dock inside info som sager att vadret inte ar det basta just NU.. Men ar ju inte hogsasong nu sa kommer bli betydligt battre..


LANGTAR!


Sofie, Martin tyckte precis som mig.. Han tyckte det bara skulle vara jattekul med lilleman inkluderat! =)

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards