Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Bina - 3 augusti 2007 21:16

... ifrån HM's Höstcollection. Bestämde mig föratt ta allt ifrån HM's Höst Collection.. Dessa saker är faktiskt de enda sakerna jag kände något för..


Jag har bestämt mig ang. jackan.. Det kommer bli den gråmelerade.. Jag har alltid svarta byxor eller jeans.. Därför känns det som om en svart jacka kommer kännas som vanligt, tycker alltid det känns tråkigt med hel svart! =)


Jessica, som vanligt alltså, tycker om likadana saker! =) Nu vet du vilken färg jag vill ha! =)


Det är bara överdelarna jag vill ha, så ni vet! =) 


Av Bina - 3 augusti 2007 21:02

Jag frågade om han kunde prova en Yes I Can t-shirt ifrån jobbet.. Hans sätt att prova kläder är lite udda.. =)

Av Bina - 3 augusti 2007 20:52

Vart i Kringlan efter jobbet med min underbara arbetskamrat och vän Soffia.. =) Vi fikade och så, sedan blev det titta lite i affärer.. Nu är det rea på rea i affärerna.


Hittade dessa Shorts på Veromoda, Ord. pris va 3990 ISK, jag betalade bara 750 ISK ett klipp dvs=)


Dock gjorde jag ännu bättre klipp=))))))


Toppen är ifrån Warehouse, ord. pris va 6890 ISK, jag betalade bara 500 ISK..


Kjolen är ifrån Whistler's, ord. pris 10900 ISK och jag betalade bara 1500 ISK..

Så ungefär 350 SEK for dessa fina saker.. Helt ok tycker jag!  

Av Bina - 3 augusti 2007 13:03

Idag ar det som vanligt Fredagsfika, va riktigt bra den har gangen, vi har namligen sa att varje fredag far en av de anstallda ta med sig fika till kontoret.


Idag var det var IT Manager som hade med sig fika, vi fick baguette med olika roror, sedan fick vi maragn tarta ni vet sadan med mjukmarang, jordgubbar och nagaon vaniljcreme med hackade chokladbitar! MUMS..


Nu behovs det inge lunch riktigt an iaf! Sitter med en deadline som ska vara klar om 4 timmar, verkar fungera men det ar pa haret..


Sa nu ar det slut bloggat ett litet tag! =) Aterkommer ikvall med en fullstandig utvardering utav HM's hostkatalog, kolla in internetkatalogen ikvall.. Men jackan ar jag kar i =þ


Av Bina - 3 augusti 2007 11:05

Jag bestallde forut en jacka jag sett pa Ellos, dock va kvaliteen pa den riktigt hemskt, knapparna var tryckknappar blev lite besviken..


Har nu daremot hittat denna jacka pa HM.. Mitt alskade h&m.. =þ


Vet dock inte vilken farg jag borde ha, har tittat pa denna farg har under eller samma jacka i svart.. Vad tycker ni?? Vill ha en massa aksiter och snart ocksa, ska bestamma mig idag.. HJALP mig! =)



Av Bina - 3 augusti 2007 10:18

Fy usch vilket kallt,trakigt vader det ar idag!!


Det ar den tropiskstorm pa vag mot oss och det sags att stromensoga kommer missa Island med nagra kilometer.. Nja eller snarare sydwestost kusten.. Det ar sa kallt.. Temperaturen har sjunkit 12 grader sen igar..


Det blaser varre an nagonsin, varre an nar vi kom..


Men jag kallar det mer for en Arktisk Orkan..

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards