Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av Bina - 4 augusti 2007 23:51

Kollat den filmen nu, va inte en speciellt bra film måste jag säga..


Massa konstigheter med super-powers.. Storyn va en liten "no shit" story.. Så om jag måste betyg sätta den så blir det typ 2 av 5.. Dvs. inte så bra.. Hoppas verkligen att de andra är bättre..


Nu är det High scoohl Reunion på TV.. Något jag följt sen jag kom hit! =) Spännande..  

Av Bina - 4 augusti 2007 22:19

Har vart och hyrt fyra filmer, dessa här nedan..


Börjar med My Super EX Girlfriend nu, hoppas de är bra!! =)


Så blir en mysig kväll framför tv:n.. 

Av Bina - 4 augusti 2007 19:20

Ja ni, blev lite shopping idag med.. Men betalade totalt ca.400 SEK för 1 par jeans, 1 topp, 1 tunika, 2bh:ar och 3 par trosor..

 Känns värt det.. 


Har kollat i precis ALLA affärer idag, så kan förklara att jag är helt slut men är verkligen helt slut!


Blev den gula toppen/linnet här under för 800 ISK på Oasis, Har kollat på det sedan jag kom hit.. Men den kostade då 6990 ISK Vilket jag tyckte va skit mycket för det så jag har inte köpt det, men nu när man hittar det så mycket billigare kan jag faktiskt inte låta bli! =)


Sedan den rosa tunika/topp och jeansen ifrån VILA.. Betalade 2490 ISK för båda sakerna.. Tunikan kostar egentligen 3490 ISK & Jeansen 7990 ISK Så tycker jag också va ett bra kap! 


Sedan till en oändligt lång kö föratt köpa 2bh:ar och 3 par trosor på Debenhams, deras egna märke för totalt 350 ISK, HALLÅ?!?!??! 40 SEK för allt detta.. Så det var värt 20 min kö faktiskt! 

Av Bina - 4 augusti 2007 19:16

Kan börja med att sumera det hela med att jag var abslout inte ensam.. Jag va nog en av ALLA islänningar som finns.. Var värre än julshoppingen hemma i SWE.. puhh.. Har så ont i kroppen nu, hehe=)


Började mitt Smaralind äventyr med att står på busshållplatsen i 30 min, men ingen buss kommer.. Ringer Martin och frågar vad han gör, han skulle precis köra en Ford Explorer 2007 till Keflavik så detta blev min skjuts till Smaralind.. =) Hellre en Ford Explorer än en sleten buss som dessutom kostar en massa=)

Ni kan se ur bilen ser ut här nere.. Skulle inte tacka nej till en så inte!


Sedan var jag så välkommen till kaoset!!


Shoppade lite, kan ni se i nästa inlägg.. Men helt otroligt hur folk blir galna av reor, speciellt när det är typ 70% av rea priset, men jag tröttnar till slut! 

Av Bina - 4 augusti 2007 13:19

Fick en konstig känsla idag, satt och läste lite olika personers resedagböcker ifrån klassen.. Jag vill verkligen inte tillbaka.. Vad ska jag tillbaka och göra, fortsätta och vara lessen och känna mig utanför, har verkligen ingen lust med det..


Jag vet att jag inte ska bry mig och bla bla bla, men är svårt när vuxna människor kan bete sig som idioter på ren svenska..


Ska försöka att inte tänka på det här förens skolan har börjat men det är svårt. Ska bli skönt att åka 2 veckor till Thailand innan, dit vi ska är även en SNÄLL tjej ifrån klassen Sofie och hennes pojkvän.. De åker hem den 18e December så vi hinner iaf med att träffas innan skolan börjar..


 

ÅNGEST!!!! 

Av Bina - 4 augusti 2007 12:59

Vaknat efter en underbar natts morgons sömn!! =) Är så super skönt att få sova ut, vaknade vid 10.30 så är verklige utvilad..!!


Till frukost bir det en skyr.is med blåbärs smak och så blir det ett glas apelsin jucie.. =) MUMS MUMS..


Ska ta mig en promenade ute i det fina vädret ner till Smaralind, det andra shopping centret, såg någonting super fint till en person i min familj/släkt ja vet inte vad jag ska kalla det men får se när jag vart i Smaralind och sett ifall den finns kvar..

Det är sista dagarna nu på rean den slutar imorgon.. Så i Smaralind har det hängt ut alla rea saker i shoppingcentret så att det är som en marknad, riktigt kul!


Ska bara göra mig i ordning först..

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards