Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Bina - 2 augusti 2007 22:29

Har kollat runt lite idag med över skaer jag skulle vilja ha, idag igen hamnade valet tillbaka på asos.com, otippat? Nee inte precis.. Min nya favvo sida!


Det fick bli denna bikini och denna topp..



Av Bina - 2 augusti 2007 22:22

Denna söta klänning som jag hittade på asos.com har fått en massa beröm..!=)


Den kostar 35pund.. 521 SEK... =)


Jessica, så klart jag kan tänka mig ha den=) Och är det så att du vill att vi ska ha sådanna på ditt bröllop, vill jag betala min själv om du hade tänkt något annat.. Hade iof sig redan tänkt att betala min klänning själv, vill bara ställa upp för äran att vara din brudtärna.


De har dem också i tusen olika storlekar så vet inte vilka fler du tänkt dig som tärnor men finns i alla storlekar! =) 


Av Bina - 2 augusti 2007 18:40

Grattis pa namnsdagen alla som heter Karin!!!


Grattis till mig sjalv och grattis till min kara Mormor.. =) Hoppas vi far en toppen dag bada tva!

Av Bina - 2 augusti 2007 18:35

Har tjuvtittat pa vart nya bokningsystem idag, Opera.. =þ


Ser verkligen toppen ut, en tydlig forbattring ifran Fidelio, bara hoppas atta det uppnar forvantningarna.. Snart ar det dags for 7 dagar Opera kurs.. =)

Av Bina - 2 augusti 2007 18:29

Jag har ju blivit riktigt dalig pa att uppdatera min blogg.. Kom pa nu att jag inte skrivit sen imorse.. ILLA..


Eftersom jag inte fatt nagra forslag pa vad jag kan gora som en dagens, far det val bli "Dagens jag vill ha.."

Funderade ett tag pa dagens roligaste.. Men svart att fa allt pa bild..


Forslag nagon?


Blev hemlagad(hotellkokslagad) Pizza till lunch, riktigt gott den har gangen ocksa..


Vi har ett foredetta allsvenskt fotbollslag som bor pa hotellet, tjejerna ar helt galna pa hotellet over alla snygga svenska killar pa hotellet, haha.. Ak till Swe istallet sa far ni se betydligt mycket snyggare killar, ne inte va taskig men kanns inte sa spec for mig efter som jag ar svensk..

 De tycker jag ska ga ner och prata svenska med dem, hmm, "Hej jag heter Sabina jag kommer ifran Swe, hejda" Nee hoppar over det.


Imorgon har jag en deadline, sa blir nagra timmar imorgon ocksa, har iofsig 10 timmar overtid fran den har veckan sa kan vaea ledig.. Men nee, Martin jobbar enda denna vecka sa ar hellre ledig veckan nar mamma kommer, bara 13 dagar kvar nu.. 8 arbetsdagar! =)



Av Bina - 2 augusti 2007 10:45

Tillbaka pa jobbet igen.. Har hunnit med en hel del en sa lange iaf sa kanns toppen bra.. Strax ata frukost.. Ska forhoppningsvis fortsatta scanna advertsen idag, lite jobbigare for Soffia har kommit tillbaka och da kan jag inte anvanda hennes dator men far prata lite med henne sa loser det sig nog=)


Nu borjar mailen komma..


Fortsatta jobba lite, aterkommer med en langre uppdatering om ett tag!

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards