Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Bina - 15 augusti 2007 23:55

haha,

Martins standard uttryck när jag färgar håret, dock är jag aldrig svart hårig!! Ni får vänta tills på fredag för en update hur färgen blev.. Kameran är på laddning och jag ska Nanna nu.. Ska bara stryka kjolen jag ska ha på jobbet imorgon.. Så många dagar gick det innan det var dags att stryka igen..


Ska ta med mig kameran till jobbet imorgon hade jag tänkt så jag kan fota lite om det skulle bli så att vi tar en rund tur och visar hoteller för mina nära och kära.. Tror att det skulle uppskattas av dem alla=)


Nanna dags nu!!!



Av Bina - 15 augusti 2007 22:04

Hoppas ni får en toppen flygtur imorgonbitti(Swe tid) natt(ICE tid)..


Ska bli så kul att ni kommer, bara att säga till i Repan när ni kommit så kommer jag ner, hihi..


Längtar så sjukt mycket!


Som sagt ses imorgon Mamma, Yvonne & Felix! 

Av Bina - 15 augusti 2007 22:01

Blev inte direkt hemfärd hem, fastnade på Kinakrogen här i Kopavogur..


Ingen av oss hade någon som helst lust att ställa oss att laga mat, så Martin sa att vi skulle äta ute.. Dock fick vi vänta på maten i 57 min!!! 


Det är inte acceptabelt tycker jag, riktigt horribelt..


Men mumsigt va det, nu är det Finalen av On the Lot, undra vem som blir den bästa directorn =) Spännande...

 Ska färga mitt hår idag också.. Massa saker som ska göras.. 

Av Bina - 15 augusti 2007 21:59

Okej ännu en dag med ASOS som exempel..


Hittade denna söta klänning, dock i en prisklass för hög för mig eller nja, kanske 5 prisklasser.. =)


1250 SEK.. Känns lite maffigt men visst vet man när man ska ha den så visst, men det har jag ingen aning om, dock är den endå söt =P



Av Bina - 15 augusti 2007 20:01

Martin borde sluta vilke sekund som helst sa snart blir jag nog hamtade.. Ska bli skont att fa komma hem, ar helt slut efter en dag pa jobbet lite konstigt att man kan bli sa trott ar nog friskheten som spokar.. Har haft super huvudvark hela dagen.. Knaprat Paratabs (Alvedon) hela dagen..


Hungrig som bara den ar jag ocksa.. Kurr i magen big time kan man kalla det..


Ska bli saaa skont att komma hem!!! =) Bara hoppa ner i soffan och mysa.. Kommer bli en lang helg med massa att hitta pa sa bast jag vilar lite ikvall..


Borjade lasa Lipstick Jungle igar.. som jag skrev om tidigare..


Nu ringer min alskling, hors senare!

Av Bina - 15 augusti 2007 16:35

Det har vart en tung dag.. Har fatt ett mail ifran en kund/client.. som fick jag mig att bara vilja satta mig under skrivbordet och borja grata.. Alla andra forsoker muntra upp mig med att saga att det handlar inte om mig eller att jag gjort fel, men kanner mig sa himla vardelos just nu.. Nu har jag lust att bara skriva tillbaka, "Jag ar bara Trainee"


Har en super klump i magen och hjartat slar super fort.. kanns som om jag forstort hela min tid har, vill inte vara kvar vill bara aka hem nar sant hander.. Kanns piss..



Av Bina - 15 augusti 2007 12:53

Hejha hejha.. Vi jobbar bara pa.. Haha, har sa oerhort roligt har pa jobbet. Sitter och knapar och pysslarlite.. Tankte tom med att jag skulle prova pa nagonting nytt vilket jaggor nu.. Skriva ett blogginlagg via e-mail.. Sa man inte hela tidenbehover ga in pa hemsidan hela tiden.. och foratt jag just nu inte kanga in pa internet da vi har problem med explorer.. Sa detta ar da mittforsta e-mail inlagg.. Det finns en forsta gang for allting kan man jusaga iaf!Nu om 24 timmar kommer nog Mamma och co.. De borde komma hit imorgon vidden har tiden.. ))Fick en chock forut nar jag skulle ga ner till konfan.. De hade dragitner vaggar och dorrar.. Stod med hakan nere vid marken skulle jag tro..Men ar tydligen planerat utan att jag vetat om det, men iaf.. Kommer nogbli fint nard et val ar klart.. Just nu ser det for javligt ut! )Nu ska jag inte traka ut er allt for mycket..

Av Bina - 15 augusti 2007 09:47

STORM kan man nog sammanfatta det hela med.. solen ar framme just nu men ser ut som om molnen anfaller oss.. Det ar helt sjukt ser ut som om molnen valler ut over bergen.. Ganska coolt dock..


Vi far se hur lange vi far se solen.. Tippar tiill lunch sen ar den nog gone! =/

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards