Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Bina - 22 augusti 2007 22:36

Även idag kommer allt från Asos.com.



Av Bina - 22 augusti 2007 21:54

Blev super-duper-goda Hamburgare till middag..

Gjorde med lite grövre rostebröd istället för det tok onyttiga brödet.. Dock fortfarande lite onyttigt iaf! =)


Hemma nu, ska kolla runt lite i den stora vida internet världen och se om jag hittar nagot "Dagens jag vill ha" Kan ju alltid avsluta med asos.com. Där hittar jag juh alltid saker =P



Av Bina - 22 augusti 2007 20:37

Nu ar det dags for mig att ga hem snart vart har 11 timmar sa datorn borjar surra som bara den, ar ett tecken pa att det ar dags att ga.. =)


Hamburgare till middag, MUMS!

Av Bina - 22 augusti 2007 17:59

Vet inte vad som hander har idag.. sen jag skrev senast har brandalarmet tjutit 3ggr till.. Det ar verkligen hjartattack pa mig snart..


Alla pa kontortet tittar nu pa mig direktnar de hor ljudet sen skrattar alla.. Jag ser tydligen vettskramd ut nar det borjar..


Vem blir inte radd av nagot som heter alarm?



Av Bina - 22 augusti 2007 15:10

Langtar som bara den, Sofie fick mig att dromma mig bort ett tag..


Men ar nastan bara 3 manader kvar tills vi kan ligga pa stranden och njuta med nagra paraplydrinkar och vita strander och turkosa vatten..


Skulle helst vilja aka nu, har dock inside info som sager att vadret inte ar det basta just NU.. Men ar ju inte hogsasong nu sa kommer bli betydligt battre..


LANGTAR!


Sofie, Martin tyckte precis som mig.. Han tyckte det bara skulle vara jattekul med lilleman inkluderat! =)

Av Bina - 22 augusti 2007 15:08

Blev Blomkalssoppa till lunch, va precis vad jag var sugen pa, fanns aven LAMM Lasagne.. Men ja som ni vet Lamm ar inte min favorit..


Har aven gatt ut och kopt en Kaffe Latte.. Mums mums..


Hoppas pa en lugn efetrmiddag, dock tror jag inte det haller pa med ett projekt for varan Financial Controller.. Sen kom Revenue Managern idag och fragade om jag hade tid att gora ett projekt med henne..Sa ska gora det sa fort jag ar klar med detta projekt! =)



Av Bina - 22 augusti 2007 12:12

Jag blir fullstandigt galen, jag har sadan extrem respekt for brandalaram och sjalvklart brander..


Idag har brandalaramet gatt av atminstonde 8ggr.. Alla andra sitter kvar och gor ingenting, lite sa hela filsofin om brandalaram har ar.. Medans mitt hjarta slar sa fort att man snart tror att det stannar..


Dock verkar vi ha valdigt kansligt brandalaram eftersom det borjat lata igar ocksa.. Aven forra veckan.. Hatar verkligen brandalaram..

Av Bina - 22 augusti 2007 10:02

Det ar fragan.. Eftersom jag kanner att Marknadsforing och advertising riktigt ar min grejj har jag fatt for mig att kanske kopa upp mig pa lite bocker.. Sa kan jag sitta hemma och plugga lite nu nar hosten kommer har kommit..


Kan ju enda forbereda mig lite pa vad jag har att vanta i Australien..


Dagar som denna kan man inte ens vanta med att aka dit.. Dock skulle det vara underbart att kunna ha ett liv hemma i SWE.. Storsta problemmet ar att vare sig min eller Martins utbildning finns i SWE sa valet ar valdigt begransat..


Ett liv utanfor SWE kommer fortsatta ett litet tag..

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards