Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Bina - 7 augusti 2007 17:47

Kanns lite jobbigt just nu i detta nu..


Har hort ifran 4 olika personer nu som fragar om vi hittat nagon ny lagenhet till hon som vi hyr utav kommer hem.. Kanns som om det ar en pik att vi ska flytta ut, men det ar sagt att vi ska bo dar hela tiden. Enda anledningen till att vi tog den lagenheten var foratt bo enbart under sommaren dar skulle vi inte ha rad, hyran under sommaren ær 6600:- / manad, utan gas, och internet (vilket ar dyrt) Sedan nar de kom hem skulle vi fa betala 2300:- /manad sa da tyckte vi det blev billigt om vi bodde dar hela tiden..


Nu kanner jag mig bara ivagen och som om det ar dags att hitta nagonannanstans att bo.. Annu jobbigare med tanke pa att vi har en lagenhet som star tom hemma oi Sthlm som jag bara vill flytta in i..


Har nu skickat mail till alla Guesthouses i hela Reykjavik, Kopavogur & Hafnafjordur med hopp om att hitta nagot som kan ge oss ett bra pris.. HOPPAS!

Av Bina - 7 augusti 2007 15:26

Underbart nu har jag fatt ett papper paskrivit av Krisjtan ocksa att jag far va ledig nar Mamma kommer, aven fast han hade sagt det innan men alltid skont att ha papper pa allt. =)


Sitter och planerar lite over vad som ska goras nar Mamma ar har.. Ska boka hotell nu ocksa sa vi ar sakra pa att vi har hotell var natt ute pa rymmen.. Ska kolla lite restauranger och sant ocksa..


Bara 9 dagar kvar nu... Langtar sa himla mkt! =)

Av Bina - 7 augusti 2007 10:36

Nu ar det jobbdags igen, som vanligt trott, hungrig och annu trottare! =) Kanns som om det ar sa det ar helt enkelt..


Finns nog en hel del saker att gora, som vanligt "efter helg" ar mailboxen bomarderad, speciellt  nar man har haft en extra dag ledigt nar ingen annan har det, det forstar da inte varfor man inte har svarat! Sa det kan ga.. =)


Nu ar det dags att satta fart! Sa jag kan ata frukost nan gang! =)

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards