Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Bina - 27 augusti 2007 23:56

Det blidde då denna finfina svarta skjortklänning ifrån HM..

Leggings ifrån Veromoda..


Inte så soeciellt men mycket bekvämt, och många snälla komplimanger att jag var så fin =) 

Av Bina - 27 augusti 2007 23:50

Nu har de blåst av letandet efter de tyska turisterna som jag tidigare skrev om..


"Search teams packed up and left Svínafellsjökull glacier on Saturday night after having searched for two lost German tourists since early last week. Search organizers are going to let their teams rest and review the situation.

...

At this time of year, there are many deep crevasses in the glacier."

www.icelandreview.com


Tycker detta är oerhört tråkigt, känns osannolikt att man ska dö genom att trilla ner i en Glaciär.. Martin och Jag pratade om det här på väg hem i bilen idag, Jag kom då fram till att jag hellre dör i en bilolycka än att trilla ner i glaciär spricka..


Tänka tanken att man kanske överlever själva fallet men med vetskapen att man aldrig kommer kunna ta sig upp, eller att folk inte ens kommer leta efter än där.. Det är skrämmande..


Hoppas det får vila i frid om det är det som var deras öde..  



Av Bina - 27 augusti 2007 23:32

Tyckte att det kanske är lite för tidigt med surf vågor, har ju inte direkt den lyxen här.. Så bytte till något som passar lite bättre till där vi är.. Island..

Av Bina - 27 augusti 2007 16:09

Nu har vi boende fixat alla natter forutom den sista.. Gissa vart vi ska bo??


=)


Mitt kara hotell som jag jobbar pa.. Fick ett toppen erbjudande som ar svart att motsta! =) Eller ja gar inte att sla.. Sa vi bor har tills den 7e Sept.. Sista natten daremot vet jag inte hur vi ska gora.. Soffia har erbjudit sitt talt men tyckte att det borde vara trevligare om vi kunde sova pa deras baddsoffa.. Sa tycker det later betydligt battre..


Men vi ar inte hemlosa iaf!! Och vi far frukost Buffe pa kopet, MUMS...


5 Lyx Natter bara sa dar... Jag ar nojd med vart  boende =þ

Av Bina - 27 augusti 2007 11:14

Nu ar det ny dag och ny vecka.. och denna vecka, vecka 13 menas att nu ar det dags for sista spurten.. Nu ar det bara 13 veckor kvar.. Jag har avklarat halften av min tid har..


Alla nara och kara, det har val inte varit sa illa??=) Nu ar det ju bara lika lang tid kvar sen ar jag hemma och ska kramas med ALLLA mina sota vanner.. Usch vad jag langtar! Och usch vad hungrig jag ar, aporpa absolut ingenting..



Sag en super bra film igar.. Breach.. Sa har ni inte settt den se den.. Den var bra.. Handlade om insidejobb och spionage.. Mellan FBI, CIA and the Bureau.. Sa ar ett riktigt bra film tips for den som har tid over..


Mamma, har pa mig min nya skjortklanning idag, ALLA har sagt att jag ar sa fin, hihi vad glad man blir..


Hur har ni det dar hemma?? Ar pa super humor idag.. Vill ha en massa Feedback..



Love/ BIna

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards