Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Bina - 28 augusti 2007 21:58

Är inte alls på humör föratt skriva, så fattar mig super kort..


Återkommer imorgon när jag är gladare och på bättre humör, Hoppas alla andra har det bättre!??  

Av Bina - 28 augusti 2007 10:43

Usch vad dagarna springer forbi.. Har en inlamning for skolan idag.. som jag ska se till kommer in idag, sa far ha lite skolarbete pa jobbet idag, har dock en hel del som maste klaras av under dagen jobbmassigt ocksa..


Tack Sofie for sms:et idag, alltid lika kul att fa sms, hander inte lika ofta nu nar man inte ar i SWE.. Utanfor gransen och dar blev man bortglomd, skamtosido..


Hoppas pa att denna dag rullar pa lika smidigt som gardagen gjorde..


Martin och Jag var i Smaralind igar.. upptackte da att min favorit "affar" inne i Debenhams, Jane Norman ska oppna en egen butik i SMaralind.. SKa bli skojj och se vad som hamnar dar, med tanke pa att de haft en ganska stor yta i Debenhams.. Haller ogonen oppna.. =)

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards