Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av Bina - 26 augusti 2007 14:59

Fan va gott, Grattis Carro till Europa rekordet också..


Tråkigt bara att man inte kan följa Friidrotts VM på tv:n... Hade uppskattas men icke sa nicke..


Grattis iaf! 

Av Bina - 26 augusti 2007 14:29

Får vänta med Kringlan till efter 14.50 Glömde titta på ett av mina program igår.. Reprisen är kl 14.. Så jag har fixat lunch och så nu så sparar jag lite pengar också.. Programmet, High School Reunion börjar kl 14.. så ska äta nu kolla lite tv och internet och sen åka iväg=)


Perfekt.. 

Av Bina - 26 augusti 2007 14:05

Här kommer en massa kramar till alla nära och kära hemma i SWE och i andra delar av världen.. Saknar er alla, och det tror jag ni redan vet men ville bara berätta det..


Hoppas ni har det bra och njuter av det ni pysslar med, Jag ska nu in till Kringlan.. Öppnade inte fören kl 13.. segt..



En bamsekram till Isabelle i Shanghai, KRYA PÅ DIG.. Sakar dig som fasen.  Det ärDu, Jag och Hanna och guran med en massa vin i GBG sen.. =))

Av Bina - 26 augusti 2007 12:30

Nu är man uppe igen, kan inte direkt säga att jag var uppe med tuppen men men, hallå det är ju faktiskt helg.. =)


Måste göra mig ordning och åka och köpa mer garn.. Vill så gärna fortsätta med stickningen, det går verkligen framåt kan man säga.. Ni får senare ikväll hur det ser ut efter 7 dagar stickning.. Måste ju hinna med lite till iaf! Men som sagt den är super stor, kommer bli världens mysigaste halsduk..!! =)


Har faktiskt ingen frukost hemma, kanske ska bli en mysig frukost i Kringlan med Smoothie och rågbröd med creme cheese.. Eller kanske en Frapuccino.. Hmmm..


Blir nog en tur till Kringlan..  

Av Bina - 26 augusti 2007 01:06

Har kollar två filmer idag, se tidigare inlägg.. Man of Honour & The In-laws.. Imorgon ska vi kolla Breach.. Hoppas den är lika bra som de filmerna vi sett idag..


Som sagt åt vi Pizza till middag, dock orkade jag bara 4 små slicer, så har 6 stora slicer kvar Martin har bara 2.. Sikket matvrak till pojkvän jag har! =)


Imorgon ska det städas lite till, stådade lite idag men vill få i ordning lite mer eftersom vi ska flytta ut nästa helg.. Vet fortfarande inte hur vi ska göra med boende.. Vi får ta det lite som det kommer..


Men imorgon/idag ska jag iaf åka till antingen Smaralind/Kringlan föratt köpa mer garn.. För nu har garnet tagit slut.. Kommer bli en bamse halsguk, lite poncho aktigt som Martin kallar det!


Struntar i jobbet den här helgen, tar det nästa vecka istället.. Martin jobbar torsdag/fredag så då kan jag ju endå jobba över ca. 3 timmar vardera dag, annars är det mycket gym nästa vecka.. Pizzan ska bort! =)


Men nu, sängen! =) Natti, natti! 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards