Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Bina - 21 augusti 2007 22:22

hihi, Jessica kallad precis mig för larvig föratt jag inte bor i SWE, är nog vad jag är du känner mig vännen, Kommer hem springandes till dig så fort jag bara kan, ledig för en date den 7e December ?? Jag har kidnappat dig då=)

Av Bina - 21 augusti 2007 21:28

Här kommer lite bilder på saker jag fått nu när Mamma vart här, som hon har hunnit samla på sig under mina 3 månader ifrån SWE, eller ja snarare vad jag har hunnit shoppa över internet! =)


Är riktigt nöjd med allt!!! Speciellt jackan, den grå melarade höst/vinter jackan.. Valde verkligen rätt färg! =) 

Av Bina - 21 augusti 2007 21:10

Så här långt har jag kommit med mitt lilla projekt.. Kommer bli en jättehalsduk men dock så mysig! =)

Kommer vara lite inslag av guld i vissa längor.. Bara föratt det ska hända något!!!

Är sjukt sugen på att sticka nu=) Ska nog ta mig en sticknings timma eller tre..  

Av Bina - 21 augusti 2007 21:08

Dessa smycken har jag även fått av Mamma denna helg, eller ja hon tog med dem hit efter mitt shoppingberonde har gjoert sig till känna..


Jordgubben, Silver hjärtanen och Örhängena kommer ifrån ASOS.com


Svart/Guld armbandet från KyssJohanna..


Turkosa Halsbandet kommer ifrån Jessica min älskade vän, super fint vännen, ett riktigt Bina halsband, speciellt färgen=) TACK!!!!! 

Av Bina - 21 augusti 2007 21:07

Tänkte att eftersom jag har på mig min nya vita tröja som jag besällde från HM och även västen idag på kontoret så, nu börjar det komma lite bilder på det jag har köpt/fått/besällt... =)

Av Bina - 21 augusti 2007 19:07

Killarna som sitter i Contracting teamen pa Superbreak later riktigt trevliga och snygga, hur man nu kan lata snygg men de gor de iaf! =)


Hade en av dem som ringde mig idag, de ar alltid sa oerhort trevliga ocksa, sa man blir pa stralande humor sen sa dimper det ner ett mail ca. 10 min efter samtal som sager nagot i stil med..


"Dear Sabina


Thank you for having time and talk to me on the phone, as per our phone call I would like to confirm.....


If there is any furture enquires/questions please do not hesitate to contact me at any time


Best Regards

..."


Me like lots..

Av Bina - 21 augusti 2007 19:03

Kan beskriva exakt hur jag kanner mig i detta nu,

sitter med 2 tomma Kaffe Latte take-away muggar framfor mig ocksa, den ena har blivit gem hallare och den andra sadanna har anvanda stapelers (Kommer inte ihag vad det heter pa svenska..)


Riktigt seg i kroppen kan jag nu saga att jag ar..


Min lilla lista pa vad jag skulle klara av idag ar fortfarande lika lang, har inte hunnit med att kunna stryka bort nagot fran listan, det kanns riktigt segt.. Kanns som om man borde stryka det sa man kanner sig duktig och sedan skriva en ny lista imorgon, dock ar det ju enda lika mycket att gora =þ


"Bara" 1 timme kvar pa kontoret, och ikvall ska jag gora allt for att kunna lagga in lite bilder pa alla nya saker jag har, Mamma har dock tagit med sig en del hem, fast har inkopsbilder fran dem sa ni far se! Ar super nojd med allt.. Inget behovdes skickas tillbaka.. =)



Av Bina - 21 augusti 2007 13:01

40-75% rabatt / 40 märken

Tusentals plagg! Underkläder, kläder & badmode.
Över 100 olika bikinimodeller.
Bland märkena finns t.ex American Apparel, Dolce & Gabbana, Friis & Co, Juicy Couture m.fl

Vägberskrivning

Kommunalt: Gröna linjen till Gullmarsplan och därifrån tvärbanan mot Sickla Udde. Åk en station till Mårtensdal och sen upp Textilgatan mot Fryshuset. Vi finns i det andra huset på vänster sida (efter Svanströms).

Med bil: Åk Söderleden mot Gullmarsplan, ta av Skanstull/Hammarby Sjöstad (sista avfarten i tunneln). Åk över Skansbron, sväng vänster i rondellen. Åk parallellt med tvärbanan och ta första höger. Vi finns i det andra huset på vänster sida (efter Svanströms).

LÖRDAG 25 AUG. 10-18
SÖNDAG 26 AUG. 10-18
TEXTILGATAN 43 (MNO OUTLET)


Vart ett besok om nu bor i Stockholm!!

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards