Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Bina - 1 augusti 2007 23:19

Denna tycker jag verkligen om, som allt annat! =) Men alltså är inte den bara så söt..

Av Bina - 1 augusti 2007 23:16

Skulle jag gifta mig en sommakväll någonstans varmt skulle jag velat att mina tärnor hade haft denna klänning, SUPERSÖT!!

Av Bina - 1 augusti 2007 19:53

Nu ar det ca. 20 min kvar pa jobbet om jag har tur.. =)


Har fortfarande inte kommit ifran skrivbordet sa blev ingen harlig avkoppling nere i Jacuzzin, far ta det imorgon efter jobbet och gymmet.. Ar faktiskt harligare efter att man har gymmat!


Blir Tonfisk Stroganoff till middag, later valdigt annorlunda men ar valdigt gott.. Eftersom allt som inte innehaller Lamm och ar kott ar valdigt dyrt har lever vi pa tonfisk pa burk.. Som ar billigare an hemma.. Men efter att ata tonfisk 5ggr i veckan ca ar man trott pa det sa nu har vi provat Tonfisk Stroganoff and we're hooked.. ! =))

Av Bina - 1 augusti 2007 17:39

Ska bli sa underbart nar Mamma, Yvonne och Felix kommer.. Langtar sa oerhort, och nu ar det bara 14dagar kvar.. hihi.. Langtar sa sjukt mycket! =)

Av Bina - 1 augusti 2007 17:36

Herregud, sorry foratt informera er om sa himla mkt onodigt fakta, men kollade just igenom systemet, vart data bokningssystem, Fidelio. En dag nu har i Augusti ar vi -76 rum, detta ar inte bra kan man ju sammanfatta allt, forstar inte riktigt hur bokningen tankte nar man overbokar ett hotel sa mkt. Ibland undrar man hur folk tanker..!?!?!?!?

Av Bina - 1 augusti 2007 17:20

Idag vet jag inte riktigt vad som har tagit over mig.. Har vart sa seg sa seg sa seg.. Migran ar fortfarande kvar men har dock bestamt mig att forsoka genom lida denna dag.. pa jobbet.. Sa har ar jag fortfarande..

Gymmet blir det inte idag heller.. Hade verkligen bestamt mig for att ga ditt idag, men nar huvudet kanns som om det ska sprangas sa fort jag gar hur kommer det da kannas i gymmet?

Sa ska kanske ta mig en tur ner till Spa:t iaf, vi har ju en underbar stor Jacuzzi sa tankte lagga mig dar med nagon god fruktdrink fran baran, dock alkoholfri sedan ligga och lasa min bok, Hollywood Fruar.. Sen blir man upphamtad idag igen kl. 18.30 Alltid lika skont.. Ska borja gora nagot dagligen med min blogg, dock vet jag inte riktigt vad an.. hehe


Nagon som har en idé pa vad jag kan gora varje dag i min blogg?


Hjalp mig, snalla!! 



Av Bina - 1 augusti 2007 11:32

Vet inte riktigt vad det ar som har hant med mitt huvud, vaknade med riktigt hemskt migran idag.. Kanns som om den spokar betydligt mycket mer an vanligt. Kan dock bero pa mangden jag sitter framfor en dator per dag.. Inte foratt det kommer bli mindre i framtiden men iaf..


Ar pa jobbet iaf har gjort betydligt mycket mer idag an vad jag har gjorde igar, sa det kanns bra.. Solen lyser idag ocksa.. kanns underbart! Ska ata frukost strax ska bli sa gott!!



Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards