Alla inlägg under augusti 2007

Av Bina - 19 augusti 2007 22:11

Här kommer lite blandade bilder ifrån helgen nu när vi har haft besök från min kära mor och familjevänner.. =)


Har vart en super trevlig helg.. Dock lite för intensiv.. Kroppen är helt slutkörd, för typ 42:a gången jag säger det men iaf!  

Av Bina - 19 augusti 2007 21:53

Ja ni, de fanns lite problem att sätta fast taggsen på väskorna, men jag denna person som drömt om att jobba som incheckar på flygplatsen klarade av att få dit taggen utan problem och ja det gick snabbt också=)


Martin hade sen problem med att glida på vagnen, han är fortfarande ett barn inombords=) Kunde slutat med huvudet före i maren men nu gjorde det inte det=) 

Av Bina - 19 augusti 2007 21:41

I fredags efter vi kommit tillbaka från vår biltur gick vi u och åt en mysig och super god middag.. Sen gick Jag, Felix och Martin ut.. Vi var på 5 olika ställen.. Inget inträde nånstans, så det va riktigt nice..


Vi rörde oss hemåt vid 5-tiden men kanju säga att allt var långt ifrån stängt då..


Här stänger det när folket är borta runt 7-8 på morgonen..


Lite bilder från kvällen, vi hann tom med skaffa morgontidningen innan vi begav oss hemåt, inte illa pinkat! =) 


Av Bina - 19 augusti 2007 21:26

haha, killarna ( Martin & Felix ) hade super kul när vi va på Pärlan igår.. Det va 12 busslast med pensionärer där samtidigt.. Så jag har ungefär 25 bilder på olika människor som ser lite underliga ut..


Så här såg ett av korten ut.. Stackars äldre generation... =)

Av Bina - 19 augusti 2007 21:17

Det va riktigt nice att åka till Blue Lagoon och njuta i det underbart varma vattnet när man är super trött efter 3timmars sömn.. Felix och Martin så riktigt pigga ut .. =)

Av Bina - 19 augusti 2007 21:12

Så ja, jag har nu vaknat till liv lite=) Så här kommer en bild på min hårfärg, som är "nästan svart" (o;



Av Bina - 19 augusti 2007 14:32

God morgon världen..


Herregud vad vi har sovit, kan kanske bero på att vi bara sov 3 timmar igår natt..


Det har vart sjukt intensiva dygn här kan ma säga.. Vi har åkt typ 100 mil bil allt som allt, vi har hunnit med at vara ute till 5 på morgonen.. Badat i Blue Lagoon.. Culture Night Festival i Reykjavk.. Ätit en jäkla massa onyttig mat och haft det jätte mysigt..


Mamma, Yvonne & Felix har nu åkt hem, de flög från oss 01.15 ICE tid inatt, har fått sms Mamma att de satt på flygbussen på väg hem, så nu är de hemma också..


Idag ska jag och Martin åka och kolla på rummet som vi kanske ska hyra.. Städa, tvätta och diska lite..


Sen vila..


Har vart en jätte rolig  helg, men usch vad jag är trött.. =)

Av Bina - 18 augusti 2007 20:50

Jag lever, Mamma och dem är fortfarande kvar så bara n snabbis på datorn för att kolla mailen..


Skriver imorgon..


Men bara så ni vet jag lever.. har fått en massa massa kläder=)))


Visar allt imorn..



Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards